سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیات مجلس از احتمال تشکیل کمیته ای برای بررسی نحوه جذب دختر رئیس جمهور در هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در این کمیسیون خبر داد.

کمیسیون آموزش پرونده تحصیل دختر روحانی را بررسی می‌کند
 

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، درج نام مریم روحانی دختر رئیس جمهور به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عدم پاسخگویی روشن مسئولان این دانشگاه درخصوص صحت این ماجرا و نیز روند طی شده برای این جذب ، با واکنش تشکل های دانشگاهی و نمایندگان مجلس روبرو شده است.

پیش از این محمدمهدی فروردین عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با تسنیم از بررسی درخواست عضویت دختر رئیس‌جمهور برای عضویت در هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در این کمیسیون خبر داد و گفته بود که باید به صورت شفاف درباره صحت و سُقم عضویت دختر آقای روحانی در دانشگاه شهید بهشتی به مردم پاسخ داده شود.(اینجا بخوانید).

در همین رایطه، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم گفته است که در هفته آتی و پس از بازگشت نمایندگان از حوزه های انتخابیه خود این موضوع (عضویت خانم "مریم روحانی" در هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی) در کمیسیون مطرح می شود و در صورت لزوم، از مسئولان این دانشگاه خواهیم خواست تا با حضور در کمیسیون درباره این موضوع شفاف سازی کنند.

وی همچنین افزود: مجلس به عنوان ناظر بر تمامی دستگاه ها می تواند در صورت صلاحدید، کمیته ای را تعیین و درباره موضوع تحقیق کرده و گزارش آن را به نمایندگان ارائه کند، کما اینکه در مجلس گذشته (دهم) نیز درباره برادر رئیس جمهور آقای حسین فریدون موضوعی این مسئله رخ داد و کمیته ای سه نفره درباره پرونده تحصیلی وی تشکیل و گزارشی به نمایندگان ارائه شد که در انتها مشخص شد آقای فریدون با رانت در دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شده و گزارش تدوین شده نیز برای بررسی بیشتر به قوه قضائیه ارجاع شد.

نماینده همدان در مجلس تصریح کرد: پس از بحث و تبادل نظر درباره موضوع تحصیل دختر رئیس جمهور به این جمع بندی خواهیم رسید که آیا نیازی به تشکیل کمیته خواهد بود یا خیر.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید