روزنامه خراسان نوشت: قهرمانی ‌تیم پرسپولیس با حواشی همراه بود که نتیجه آن برکناری یک مجری شد.

قهرمانی پرسپولیس به اخراج مجری تلویزیون ختم شد!

خبرآنلاین نوشت: البته واژه بابا مسعود اولین بار توسط یکی از پیش کسوتان استقلال استفاده شد اما ماجرا وقتی جنجالی شد که «عبدالرضا امیراحمدی» مجری برنامه صبح بخیر ایران از آن روی آنتن زنده استفاده کرد و به نوعی به پرسپولیسی ها متلک انداخت.

این اتفاق باعث هجمه تیم و هواداران پرسپولیس به تلویزیون شد که در نهایت قرار شد امیراحمدی عذرخواهی کند. اما این عذرخواهی اوضاع را پیچیده تر کرد. او در انتهای عذرخواهی اش دوباره طعنه آمیز گفت: «خدا تمام درگذشتگان را بیامرزد، به خصوص گالیله». همین جمله باعث برداشت های متفاوتی شد. برخی مدعی بودند که او به نوعی می‌خواست اعلام کند، هنوز بر سر موضع قبلی‌اش بوده و عذرخواهی‌اش اجباری است. با این حال عذرخواهی دوم و برداشت های متفاوت باعث شد این متلک گویی برای امیراحمدی گران تمام شود و از اجرای برنامه «سلام صبح بخیر» برکنار شد.

کاربری نوشت: « حالا درسته که پرسپولیس داره خوب بازی می کنه ولی کل کل جزئی از جذابیت های فوتباله و نباید به مجری هم سخت گرفت.» کاربری هم نوشت: «خیلی ها دنبال همین کل کل های فوتبالی هستن. اگه قرار باشه اینا رو هم توی تلویزیون سانسور کنن که مردم باید همینا رو هم توی ماهواره ببینن.» کاربر دیگری نوشت: « من از کار این مجری دفاع نمی کنم اما این کم تحملی صدا و سیما هم نتیجه خوبی نداره و باعث کاهش بیشتر جذابیت برنامه ها میشه. میشد امیر احمدی رو به طور موقت تعلیق کنن.»

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید