سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به عذرخواهی مجری تلویزیون واکنش تند نشان داد.

باشگاه پرسپولیس: عذرخواهی مجری تلویزیون شبیه به یک شو بود!
 

به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب نیوز، علیرضا اشرف در خصوص آخرین وضعیت شکایت باشگاه پرسپولیس از مجری امیر احمدی(این مجری برکنار شد) اظهار داشت: موضع باشگاه همان موضع قبلی است و منتظر هستیم تا صدا و سیما برخورد محکم و قاطعی با این مجری داشته باشد. کاری که این مجری به عنوان عذرخواهی انجام داد بیشتر شبیه به یک شو بود و فقط در آن کنایه وجود داشت.

وی افزود: هواداران پرسپولیس بعد از چهار سال قهرمانی در اوج خوشحالی و غرور هستند و خشمی نداشتند. ضمن اینکه صحبت کنایه‌آمیز در مورد گالیله هم اوج بی‌احترامی به هواداران پرسپولیس بود و این نشان می‌داد که صحبت‌های اولیه این مجری هم با قصد و غرض بوده است. ما متاسفیم که چنین افرادی در روی آنتن زنده چنین صحبت‌هایی می‌کنند.

واکنش باشگاه پرسپولیس به عذرخواهی مجری استقلالی

سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این مسئله که تهیه کننده برنامه مذکور در مصاحبه‌ای اعلام کرده که رسول‌پناه و اشرف به او گفته‌اند که به دلیل اینکه هواداران آرام شوند، صحبت‌هایی را انجام داده‌اند، گفت: من با تهیه‌کننده این برنامه صحبت کردم و او گفت چنین مصاحبه‌ای انجام نداده و اصلاً از این مصاحبه مطلع نبوده است. البته او واقعا حسن نیت داشت و از مسائل پیش آمده ناراحت بود و من درک کردم که آن مجری بدون هماهنگی با برنامه و شبکه، آن صحبت‌های سخیف را انجام داده است.

اشرف گفت: شبکه یک هم حسن نیتش را نشان داد و همان شب با انتشار بیانیه‌ای عذرخواهی کرد بحث ما اصلاً در خصوص شبکه یک یا آن برنامه نیست بحث ما رفتار سخیف مجری است. وقتی آن مجری به جای عذرخواهی کردن روی آنتن زنده تلویزیونی آنطور صحبت کرد ما هم از موضع خودمان کوتاه نمی‌آییم تا برخوردی جدی با او صورت گیرد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا همچنان باشگاه پرسپولیس قصد ندارد با صدا سیما همکاری کند، گفت: تا زمانی که مطمئن نشویم برخوردی جدی و درست با مجری صورت نگرفته هیچ همکاری با صداوسیما نمی‌کنیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید