نوزاد ۹ ماهه بوشهری با بیماری قلبی مادرزادی قربانی ویروس کرونا شد.

مرگ نوزاد ۹ماهه بوشهری بر اثر کرونا

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سعید کشمیری ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت بیماری کرونا در استان بوشهر از روند کاهشی این بیماری خبر داد و اظهار داشت: بیماری کرونا از اواسط خرداد در استان بوشهر به پیک و اوج خود رسید و بیماران، بستری‌ها و فوتی‌ها افزایش یافت  که سبب نگرانی مردم و مسئولان شد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا با اشاره به روند کاهشی بیماری کرونا در 10 روز گذشته تاکنون گفت: با افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، افراد ابتلا به بیماری کرونا روند نزولی گرفت و بیماران، بستری‌ها و فوتی‌ها به روند ثابتی رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه اکنون 50 درصد بستری‌های حاد تنفسی در بیمارستان‌ها بیماران کرونایی است افزود: از بیماران حاد تنفسی بستری در بیمارستان‌های استان بوشهر حدود 50 درصد آنان بیماران مبتلا به کرونا است و این در حالی است که تعداد بستری‌ها در 10 روز گذشته تاکنون روند کاهشی داشته است.

کشمیری تنها راه مصون ماندن از بیماری کرونا را استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل بهداشتی دانست و تاکید کرد:  با آزمایشات انجام شده تعدادی از بیماران فوتی استان بوشهر در چند روز گذشته کرونایی بوده است که در این میان نوزاد 9 ماه وجود دارد که این نوزاد، بیماری قلبی مادرزادی داشته است.

وی، گروه سنی آمار فوتی‌های کرونا در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد:فوتی‌های امروز استان بوشهر به سبب کرونا بین 20 تا 94 سال سن داشته‌اند  که نتیجه آزمایش آنان امروز مثبت اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه مراعات توصیه‌های بهداشتی وضعیت بهبودی  بیماران کرونا را روزبه‌ روز مطلوب‌تر می‌کند افزود: اکنون استان بوشهر در مرحله هشدار قرار دارد که با کاهش بیماران بستری‌ها و فوتی‌ها به حالت عادی باز می‌گردیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    0 0
    چرا سایتتون نه ساعت داره نه تاریخ.از کجا بدونیم خبراتون برا چه موقعس؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید