معمولا داور تصمیمات ۵۰-۵۰ را به سود تیم میزبان می گیرد اما در این بازی اینطور نبود. من دیدم آفساید ما را نشان ندادند، ما پول نداریم و بازی های ما را نشان نمی دهند.

مهدی پاشازاده: به خاطر طرفداران شاهین به این تیم آمدم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مهدی پاشازاده، سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره بازی تیمش مقابل سایپا گفت: امروز پیشرفت خوبی داشتیم و خوب عمل کردیم. صد درصد راضی نیستم چون نیاز به برد داشتیم. در طول بازی مالکیت توپ برای ما بود و موقعیت های خوبی هم داشتیم. دو تن از بازیکنان جوان تیم را به میدان فرستادیم و پیشرفت خوبی داشتیم. متاسفانه زمان نداریم. اگر زمان کافی داشتیم، می توانستیم کار تاکتیکی بکنیم.

وی ادامه داد: با سه روز تمرین تاکتیکی از بازیکنان شاهین بوشهر راضی هستم. هوا هم گرم و شرجی بود و از کیفیت بازی کم کرد.

سرمربی شاهین بوشهر درباره شانس تیمش برای بقا در لیگ گفت: مهم این است که پیشرفت کنیم. حداقل برابر سایپا بهتر از هفته های گذشته بودیم و موقعیت تک به تک به حریف ندادیم. مطمئنا هفته های آینده بهتر از این می شویم.

پاشازاده درباره خالی بودن دستش در آماده سازی شاهین گفت: دستمان خالی است و این موضوع کارمان را سخت می کند. من از انتخابم ناراضی نیستم و به خاطر طرفداران شاهین به این تیم آمدم. با قدرت ادامه می دهم.

سرمربی شاهین بوشهر درباره عملکرد داور گفت: ما در خانه و خارج از خانه مهمان هستیم. معمولا داور تصمیمات ۵۰-۵۰ را به سود تیم میزبان می گیرد اما در این بازی اینطور نبود. من دیدم آفساید ما را نشان ندادند. ما پول نداریم و بازی های ما را نشان نمی دهند. امیدوارم یک طرفه به قاضی نرفته باشیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید