سریال «همگناه» یک پرش بزرگی برای بنده در بازیگری محسوب می شود و ممنون برادران کیایی هستم که این این فرصت را به بنده دادن و افتخاری بود که در کنار استاد پرستویی باز کنم و توانستم به آرزوی خودم جامه عمل بپوشانم، همبازی بودن با ایشان یک تجربه جذاب و دوست داشتنی برای بنده محسوب می شود که واقعاً به نوعی برایم کلاس درس محسوب می شد.

سریال «هم گناه» برای من یک سکوی پرتاب بود / دست طراحان برای طراحی پوستر فیلم بسته است

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر | نرگس خادم شیرازی :  محمد موحدنیا بازیگر و طراح سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگارسلام نو، پیرامون نحوه ورود خود به عرصه بازیگری گفت: بنده دوره های بازیگری را در موسسه سینمایی کارنامه گذراندم و پس از آن با ورود به عرصه تئاتر کسب تجربه کردم و یکی از کارهایی که خیلی به آن علاقه داشتم، نمایش «چیزی شبیه به زندگی نویسنده» نوشته مرحوم حسین پناهی و کارگردانی علیرضا مهران و امیر کلهر بود، که در آن به ایفای نقش پرداختم.

وی در همین راستا ادامه داد: در ادامه نیز در خیلی از دفاتر نیز رزومه پر کردم و تست بازیگری دادم و در چند فیلم نیز همچون «مطرب»، «چهارراه استانبول»  و ... نیز حضور داشتم که متاسفانه سکانس های بنده به دلایلی سانسور و حذف شد.

بازیگر و طراح پوستر فیلم «چهارراه استانبول» پیرامون چگونگی شروع فعالیت جدی خود در سینما اظهار کرد: در سال ۱۳۹۴ و با فیلم «چهارراه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی برای طراحی پوستر و لوگوی فیلم به صورت جدی وارد عرصه هنر شدم و پس از آن نیز طراحی پوستر و لوگوی فیلم و سریال های مختلفی همچون «هفت و نیم» به کارگردانی نوید محمودی، «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی، «هم گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی، «شکستن همزمان بیست استخوان» به کارگردانی جمشید محمودی، «سرکوب» به کارگردانی رضا گوران، «دلدار» برادران محمودی و ... را بر عهده داشتم.

سریال «هم گناه» برای من یک سکوی پرتاب بود / دست طراحان برای طراحی پوستر فیلم بسته است
محمد موحدنیا در نمایی از سریال «همگناه»

وی در همین رابطه افزود: برای طراحی لوگو و پوستر فیلم «چهارراه استانبول» کاندید بهترین پوستر و لوگوی جشنواره فیلم شهر شدم، البته برادران کیایی به بنده خیلی لطف داشتند و علاوه بر طراحی به بنده اعتماد کردند و یک نقش کوتاهی در فیلم را نیز به من سپردند، که البته در تدوین نهایی فیلم حذف شد.

بازیگر و طراح پوستر سریال «همگناه» در خصوص این سریال عنوان کرد: سریال «همگناه» یک پرش بزرگی برای بنده در بازیگری محسوب می شود و ممنون برادران کیایی هستم که این این فرصت را به بنده دادند و افتخاری بود که در کنار استاد پرستویی بازی کنم و توانستم به آرزوی خودم جامه عمل بپوشانم، همبازی بودن با ایشان یک تجربه جذاب و دوست داشتنی برای بنده محسوب می شود که واقعاً به نوعی برایم کلاس درس محسوب می شد.

محمد موحدنیا در خصوص همکاری با برادران کیایی اذعان کرد: حضور داشتن در فیلم های برادران کیایی موجب می شود حال آدم خوب شود، بسیار تیم با هم رفیق بودند و این سریال اولین تجربه جدی بازیگری من بوده است، من پیش از این تجربه های مختلف تئاتر و نقش های کوتاه را داشتم اما این سریال برای بنده اتفاق خوبی را رقم زد و در کنار بزرگان درس گرفتم.

سریال «هم گناه» برای من یک سکوی پرتاب بود / دست طراحان برای طراحی پوستر فیلم بسته است
محمد موحدنیا در کنار پرویز پرستویی در سریال «همگناه»

وی در ادامه پیرامون بازخوردها نسبت به سریال «همگناه» گفت: پس از پخش سریال «هم گناه» بازخوردهای خیلی خوبی نسبت به مخاطبین دریافت کردم و حتی بازخوردهای منفی این فیلم نیز برایم جذاب بود چه برسد به بازخوردهای مثبت.

طراح پوستر فیلم سینمایی «مطرب» پیرامون ترجیح علاقه اش به بازیگری یا طراحی اظهار کرد: خواستگاه من در سینما طراحی پوستر و لوگو بوده است و من با طراحی وارد این حرفه شده ام و هر دو را به یک اندازه دوست دارم، اما فعالیت بازیگری را بیشتر دوست دارم و طراحی و بازیگری به یک اندازه برای من جذاب است و به اصطلاح کلیشه همانند بچه های بنده محسوب می شوند که به یک میزان به آنها علاقه دارم.

این بازیگر و طراح پوستر در خصوص وضعیت طراحی لوگو و پوستر در سینمای ایران تصریح کرد: من در حال حاضر همچنان شاگرد این حوزه هستم و کوچکتر از آن هستم که بخواهم انتقادی نسبت به وضع موجود بکنم، اما متاسفانه طراحی پوستر و لوگو در سینمای ما به نوعی ویترینی برای بازیگر محسوب می شود.

وی در همین راستا ادامه داد: در واقع در پوسترها طراحی خاصی صورت نمی گیرد و دست طراح ها برای طراحی بسته است و تولید کنندگان آثار به خاطر فروش و نگاه به گیشه سعی در طراحی پوسترهایی دارند که بیشتر بازیگر در آن به چشم می آید، اما پوستر یعنی هویت یک فیلم از نگاه طراح و طراح برای طراحی پوستری باید متناسب با فضای فیلم،یک دنیا عجیب و غریبی از ذهن خود را خلق کند.

سریال «هم گناه» برای من یک سکوی پرتاب بود / دست طراحان برای طراحی پوستر فیلم بسته است
محمد موحدنیا در فیلم سینمایی «مطرب»

وی در خصوص شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر عرصه هنر نمایش و سینما اظهار کرد: اوضاع خوبی نیست و به شدت نگران همکاران خودم هستم و هر روز که با دوستان خودم، مخصوصاً دوستان تئاتری که صحبت می کنم غیر ممکن است که بغض نکنم، اما باید اعلام کنم به شدت اوضاع مالی تئاتر و تئاتری ها خراب است و باید فکری برای این اوضاع شود.

طراح پوستر فیلم سینمایی «هفت و نیم» در خصوص این فیلم اظهار کرد: فیلم سینمایی «هفت و نیم» به کارگردانی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی، که فیلم بسیار خوب و خوش ساختی است از هشت مرداد ماه به صورت اینترنتی به اکران آنلاین درخواهد آمد و از همه مخاطبین می خواهم به تماشای این فیلم بنشینند و از تماشای آن لذت ببرند

محمد موحدنیا در پایان خاطر نشان کرد: خداروشکر در عرصه ای حضور دارم که به شدت به آن علاقه دارم و امیدوارم روزی فرا برسد که تمامی جوانان در حوزه هایی که به آن علاقه دارند فعالیت و امرار معاش کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید