رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌شود نماینده مردم باشیم و در میان مردم نباشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در رأس امور است. نمی‌شود نماینده مردم باشیم و در میان مردم نباشیم.

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، محمدباقر قالیباف در گفت‌وگوی تلویزیونی ضمن آرزوی سلامتی برای بیماران کرونایی، گفت: عمل‌گرایی و در میدان بودن و در بین مردم بودن عادت همیشگی من است. این توفیق را داشته‌ام که در هر منصبی، درد مردم را ببینم و در میان مردم باشم.

وی با بیان این‌که «مجلس در رأس امور است»، گفت: نمی‌شود نماینده مردم باشیم و در میان مردم نباشیم. طبق گفته مقام معظم رهبری، مردم باید ذی‌نفع قانون‌گذاری و قانون‌گذاران باشند. زمینه اجرایی قوانین نیز مسئله مهمی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس باید غمخوار درست مردم باشند و بستری را برای دولت فراهم کنیم تا گام‌های موثری در حل مشکلات مردم بردارد.

محمدباقر قالیباف سه‌شنبه شب در گفت وگویی تلویزیونی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ قانونگذاران باید قانونی که می‌نویسند ذی نفعش مردم باشند و در راستای حل مشکلات مردم بوده و زمینه اجرا شدن نیز داشته باشد؛ از این رو، به کار ستادی خوب نیاز داریم و باید از پایین ترین سطوح، بسیج شده و مشکلات را ببینیم و چاره اندیشی کنیم.

وی، عملگرایی و در بین مردم بودن را عادت همیشگی خود برشمرد و افزود: افتخار می‌کنم هر جا توفیق خدمت داشتم، از نزدیک با مردم سخن می‌گفتم و درد آنان را با همه وجود حس می کردم تا چاره‌اندیشی صادقانه داشته باشم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری بر اینکه مجلس یازدهم اثرگذار باشد، ادامه داد: اما نمی توان نماینده مردم بود و در بین آنان نبود؛ نمی شود در پشت اتاق های بسته مشکلات مردم را ندید.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار ویدیوکنفرانسی اشاره کردند که مردم به مجلس دل بسته اند و پس از انقلاب، جزو انقلابی ترین مجالس است؛ این مسوولیت ما را سنگین تر می کند و خوشحالیم چنین توفیقی داریم.

قالیباف اضافه کرد: این را توفیق می دانیم که خدمتگزار صادقی برای مردم باشیم. باید دقت کنیم این کلام من در حد شعار نباشد؛ باید عمل کنیم و به مردم نشان دهیم که می توانیم مسائل و مشکلات را در بخش ریل گذاری و طرح ها و قانونگذاری ها و نظارت ها در مجلس دنبال و رضایت رهبر انقلاب را جلب کنیم.

وی تأکید کرد: باید غمخوار درست مردم باشیم و بستر را برای دولت فراهم کنیم تا گام های موثری در حل مشکلات مردم بردارند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید