مهلت انتخاب محل آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا فردا تمدید شد.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان برای ثبت‌نام در سامانه انتخاب محل آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا فردا مهلت دارند.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دکتر جواد علمایی با اعلام این خبر اظهار کرد: دانشجویان برای ثبت‌نام در سامانه انتخاب محل آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا فردا (چهارشنبه ۲۵ تیرماه) مهلت دارند.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد با اشاره به راه‌اندازی سامانه انتخاب محل آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این سامانه راه‌اندازی شده و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به آن، نزدیک‌ترین واحد به محل زندگی خود را به عنوان محل آزمون جامع انتخاب کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان می‌توانند با شماره دانشجویی و کد ملی، وارد این سامانه شده و نزدیکترین واحد دانشگاهی به محل زندگی را انتخاب کنند. مهلت زمان ثبت‌نام تا چهارشنبه ۲۵ تیرماه اعلام شده که پس از پایان زمان یادشده، گزینه برنامه امتحانی هر دانشجو فعال می‌شود.

دکتر علمایی با بیان اینکه امتحان جامع دکتری تخصصی به صورت تشریحی برگزار می‌شود، تصریح کرد: دانشجویان در صورت اعلام زمان امتحان از طرف واحد دانشگاهی محل تحصیل، می‌توانند به مرکز انتخابی مراجعه کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه آزاد، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: تا ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه، ۲۴ تیرماه، ۱۷۸۳ نفر در سامانه انتخاب محل آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید