سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت، آخرین آمار مبتلایان به کرونا در 24 ساعت گذشته را 2349 نفر اعلام کرد و گفت: 203 بیمار کرونایی جان باختند.

به گزارش سلام نو، سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا گفت: از دیروز تا امروز ۲۳ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۸۱ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۹ هزار و ۶۵۲ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۳۲ نفر رسید

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۲۲ هزار و ۵۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۳۷۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه تا کنون یک میلیون و ۹۹۷ هزار و ۹۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است ادامه داد: همانند روزهای گذشته، استانهای خوزستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گفته لاری، استانهای تهران، فارس،کرمان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، بوشهر، هرمزگان و آذربایجان شرقی هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید