طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تصویربرداری سریال «ملکه گدایان»  به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی مشترک رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی برای پخش در شبکه نمایش خانگی آغاز خواهد شد، به بهانه شروع تصویربرداری سریال «ملکه گدایان» در شبکه نمایش خانگی به بررسی این سریال پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

در سریال «ملکه گدایان» بازیگران مطرحی همچون باران کوثری، رویا نونهالی، پانته آبهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری و ... به ایفای نقش می پردازند، البته لازم به ذکر است که تیم بازیگری این سریال در حال تکمیل است و احتمال اضافه شدن بازیگران چهره دیگری تا پیش از تصویربرداری به این سریال نیز وجود دارد.

«باران کوثری» بازیگر 35 ساله سینما و تئاتر که این اواخر فیلم سینمایی «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی و با هنرنمایی وی به صورت آنلاین در شبکه های VOD  اکران شد، برای دومین بار با سریال «ملکه گدایان» بازی در شبکه نمایش خانگی را تجربه می کند، وی پیش از این در سال 1394 و درسریال «دندون طلا» به کارگردانی داوود میرباقری و با هنرنمایی حامد بهداد، سیروس گرجستانی، مهدی فخیم زاده و ... برای نخستین بار بازی در شبکه نمایش خانگی را تجربه کرده بود.

«رویا نونهالی» بازیگر 58 ساله سینما و تلویزیون که این شب ها برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی و داوری وی از شبکه سه سیما در حال پخش است، نیز همانند باران کوثری برای دومین بار با سریال «ملکه گدایان» بازی در شبکه نمایش خانگی را تجربه می کند، وی پیش از این در سال 1395 و با سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و با هنرنمایی علی نصیریان، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و ... برای نخستین بار بازی در شبکه نمایش خانگی را تجربه کرده بود.

«پانته آ بهرام» بازیگر 50 ساله سینما و تئاتر که این روزها فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و با هنرنمایی وی بر روی پرده های سینما به اکران درآمده است، نیز همانند رویا نونهالی و باران کوثری برای دومین بار بازی در شبکه نمایش خانگی را تجربه می کند، وی پیش از سریال «ملکه گدایان» در سال 1396 با سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و با هنرنمایی ساره بیات، محمدرضا گلزار، حسین یاری، مهناز افشار و ... برای نخستین بار بازی در شبکه نمایش خانگی را تجربه کرده بود.

«آرمان درویش» بازیگر جوان سینما و تلویزیون که این روزها فیلم سینمایی «پسرکشی» به کارگردانی محمدهادی کریمی و با هنرنمایی وی به صورت آنلاین در شبکه های VOD  اکران شده است و «محمدرضا غفاری» دیگر بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشور نیز برای نخستین بار در سریال «ملکه گدایان» بازی در شبکه نمایش خانگی را تجربه می کنند.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: سریال «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی مشترک رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی در دو فصل 15 قسمتی و در ژانر ملودرام معمایی تولید خواهد شد و قرار است در اوایل سال آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

کارگردانی سریال «ملکه گدایان» برعهده حسین سهیلی زاده کارگردان 56 ساله سینما و تلویزیون است و این سریال دولین تجربه کارگردانی سهیلی زاده در شبکه نمایش خانگی محسوب می شود، وی پیش از این در سال گذشته سریال «مانکن» را به نویسندگی بابک کایدان و تهیه کنندگی ایرج محمدی در شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده بود که با استقبال فراوان مخاطبین مواجه شده بود.

وی همچنین سریال های مطرحی همچون «دلنوازان»، «فاصله ها»، «آوای باران»، «سه پنج دو»، «پیله های پرواز»، «ترانه مادری»، «هست و نیست»، «پریا»، «رانت خوار کوچک»، «عشق گمشده» و ... را برای صدا و سیما جلوی دوربین برده است.

سهیلی زاده در اواخر سال 1397 سریال 26 قسمتی «مانکن» را با هنرنمایی مریلا زارعی، محمدرضا فروتن، امیرحسین آرمان، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، لیندا کیانی، شبنم قلی خانی و ... در تهران جلوی دوربین برده بود که بعد از پایان تصویربرداری در شهریور بلافاصله پس از اتمام پخش سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی توزیع شده بود و توانسته بود طرفداران خاص خود را به دست بیاورد.

نگارش فیلمنامه سریال 30 قسمتی «ملکه گدایان» به صورت مشترک بر عهده حامد افضلی و امین محمودی بوده است، حامد افضلی نویسنده جوان سینما و تلویزیون برای اولین بار برای شبکه نمایش خانگی دست به قلم می شود، وی پیش از این در فیلم و سریال های تلویزیونی نظیر: «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند، «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان، «زاویه هفتم» به کارگردانی محمدعلی سجادی، «داستان ما قصه تو» به کارگردانی رضا بهشتی و ... همکاری داشته است.

امین محمودی دیگر نویسنده جوان 30 ساله این سریال برای نخستین بار به عنوان نویسنده یک سریال در شبکه نمایش خانگی ظاهر می شود و باید منتظر ماند و دید فیلمنامه مشترک این دو نویسنده جوان تا چه حدی می تواند رضایت مخاطبین را به خود جلب کند.

اطلاعات دقیقی از داستان سریال جدید سهیلی زاده منتشر نشده است، اما طبق اخبار شنیده سریال «ملکه گدایان» در سی قسمت و در واقع دو فصل 15 قسمت برای پخش از شبکه نمایش خانگی در حال تولید است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید