هشتمین گروه از ایرانیانی که در جمهوری آذربایجان به سر می بردند به کشورمان منتقل شدند.

بنابه گزارش ایرنا، این گروه ۱۲۰ نفره از شهروندان کشورمان با پیگیری‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان و هماهنگی مقامات دو کشور از راه زمینی، باکو را به مقصد گذرگاه مرزی آستارا ترک کردند.

پیش از این ۹۰۵ نفر از شهروندان کشورمان در قالب هفت گروه در مدت ممنوعیت تردد بین مرزهای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان به کشورمان منتقل شدند.

گذرگاه‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در قالب اقدامات مقابله با شیوع ویروس کرونا از یازدهم اسفند ماه سال گذشته برای رفت وآمد مسافر بسته شد و حمل و نقل هوایی میان دو کشور نیز به همین دلیل بطور موقت، متوقف شده است.

با وجود مسدود بودن مرزهای بین ایران و جمهوری آذربایجان برای تردد مسافران، حرکت کامیون‌های باری و ترانزیتی بین دو کشور از طریق گذرگاههای مرزی همچون گذشته در جریان است.

ستاد عملیاتی هیات دولت جمهوری آذربایجان برای مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد که محدودیت های ورود و خروج از مرزهای جمهوری آذربایجان و دیگر کشورها فعلا تا ۱۱ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، هشتمین گروه از ایرانیانی که به جمهوری آذربایجان سفر کرده و به دلیل مسدود بودن مرزها به علت مقابله با شیوع ویروس کرونا نتوانسته بودند به ایران بازگردند، امروز (شنبه) به کشورمان منتقل شدند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید