مهدی گودرزی، رییس فدراسیون سه گانه اعلام کرد به کووید_19 مبتلا شده است.

به گزارش سلام نو، به نقل از ایسنا، رییس فدراسیون سه گانه پس از بازگشت از دو سفر استانی که برای برگزاری مجمع سالیانه رفته بود به ویروس کرونا مبتلا شد.

مهدی گودرزی در گفتگو با ایسنا درباره ی ابتلا خود به ویروس کرونا بیان کرد: اصلا متوجه نشدم که کجا به این ویروس مبتلا شدم. من دو سفر استانی به زنجان و اصفهان داشتم و پس از اینکه از اصفهان برگشتم سرفه های خشک داشتم و در نهایت متوجه شدم به ویروس کرونا مبتلا شده ام. متاسفانه بیش از 30 درصد از ریه ام را نیز درگیر کرده بود. حتی  به من گفتند باید بستری شوم اما تهران اصلا وضعیت خوبی نداشت که امکان بستری شدن مهیا شود بنابراین در منزل فضایی را فراهم کردیم که قرنطینه باشم  اما دو مرتبه در روز به مطب می رفتم و داروهای لازم را دریافت می کردم.

گودرزی در پاسخ به این پرسش که باید حتما به این  سفرهای استانی می رفت، گفت: ما واقعا خودمان هم نمی دانیم چه کار می کنیم. الان تکلیف هست که تا 15 شهریور مجامع فدراسیون ها و استانی برگزار شود. من هم  به دلیل تکلیف قانونی این سفرهای استانی را رفتم. اگر نخواهیم تمکین کنیم به هر حال مسئله قانونی است. باید دید تصمیماتی که گرفته می شود به چه صورت است تا این موج کنترل شود تا خدایی نکرده  خیلی افراد دیگر آلوده نشوند.

او که به سختی صحبت می کرد، ادامه داد: شرایط واقعا وحشتناک است و خیلی از افراد اصلا نشان نمی دهند که ناقل هستند و حتی خود من اصلا نمی دانم چگونه به این ویروس آلوده شدم و از نوع وخیم هم گرفتم و واقعا شرایطم حاد بود. خدا خیلی به من رحم کرد و در این چند روز که دارو مصرف می کنم کمی بهتر شده ام. توصیه می کنم در این شرایط  تا جای ممکن هر کار  پر ریسک  را کنار بگذاریم چون رفتار این ویروس اصلا قابل پیش بینی نیست و وارد بدن شود، تخریب گسترده را شروع می کند.

رییس فدراسیون سه گانه در پاسخ به این پرسش که اعضای خانواده اش هم به این ویرسو مبتلا شده اند، تصریح کرد: فرزندانم را به منزل مادربزرگشان  فرستاده ام تا مبتلا نشوند اما همسرم در منزل از من پرستاری می کند و همیشه از ماسک و دستکش استفاده می کنیم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید