تولید شمش آلومینیوم در بهار امسال 63 درصد رشد کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، تولیدکنندگان آلومینیوم در نخستین فصل امسال فعالیت خود را با وجود شیوع کرونا توسعه داده و با رشد ۶۳ درصدی به پایان بردند.

گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا برپایه جداول آماری عملکرد شرکت های ایرالکو(اراک)، المهدی و هرمزال (بندرعباس)، سالکو (فارس) و آلومینای ایران (خراسان شمالی) گویای آن است که تولید شمش آلومینیوم در واحدهای یاد شده در نخستین فصل امسال به رقم ۱۰۱ هزار و ۱۹۵ تن رسید که شرکت آلومینای ایران با ثبت رشد ۴۱۹ درصدی نسبت به مدت مشابه، بالاترین بازدهی را ثبت کرد.

همچنین شرکت ایرالکو با رقم افزایش پنج درصدی عملکرد نسبت به سه ماهه نخست ۹۸ کمترین بازدهی را نشان داد، ضمن اینکه با رقم ۴۸ هزار و ۸۶ تن تولید شمش، بالاترین میزان تولید را در بین واحدهای مورد بررسی داشت.

رشد ۷۳ درصدی تولید در خرداد

آمارهای مورد بررسی نشان می دهد که در خرداد ماه امسال پنج واحد یاد شده ۳۶ هزار و ۲۵ تن تولید شمش داشتند که در مقایسه با خرداد پارسال افزایش ۷۳ درصدی را ثبت کرد.

بیشترین رشد تولید در خرداد امسال مربوط به هرمزال با ۲۱۲ درصد و کمترین بازدهی هم به ایرالکو با پنج درصد اختصاص داشت، همچنین این واحد ۱۶ هزار و ۱۰۲ تن در خرداد ماه تولید شمش الومینیوم داشت که بیشترین تولید در بین واحدهای مورد بررسی است.

رشد دو درصدی تولید آلومینا

برپایه داده های مورد بررسی، تولید پودر آلومینا در شرکت آلومینای ایران (خراسان شمالی- جاجرم) در سه ماهه نخست امسال به رقم ۶۲ هزار و ۷۸۹ تن رسید که نسبت به سه ماهه نخست پارسال افزایش دو درصد را ثبت کرد.

خرداد ماه امسال نیز تولید پودر آلومینا در واحد یاد شده به رقم ۲۱ هزار و ۸۹ تن رسید که افت ۶ درصدی در مقایسه با خرداد ۹۸ را نشان می دهد.

به گزارش ایرنا، تولید شمش آلومینیوم نیز در دو ماهه ابتدایی امسال به ۶۵ هزار و ۱۷۰ تن رسید و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۵۸ درصدی را ثبت کرد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید