عکسی ناراحت کننده از وریا غفوری در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

ساعتی پیش تصویری از وریا غفوری در فضای مجازی منتشر شد که از پشت شیشه در حال بوسیدن دختر خردسالش بود. این تصویر که خیلی ها آن را به قرنطینه وریا غفوری به دلیل کرونا ربط داده اند در فضای مجازی با واکنش های متفاوتی روبرو شده است.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا و به نقل از سایت طرفداری از یک سو طرفداران استقلال و گروهی از اهالی فوتبال می گویند آغاز دوباره رقابت های لیگ برتر باعث شد بازیکنان این تیم کرونا بگیرند و حالا سلامت گروهی از آن ها در خطر باشد. از طرف دیگر عده ای هم معتقدند فوتبال در اغلب کشورهای اروپایی، با وجود کرونا در حال برگزاری است و ابتلای بازیکنان استقلال، فولاد و ... به خاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی بوده است.

وریا غفوری شرایط خوبی ندارد

بدون توجه به این اظهار نظر ها، عکس واقعا دردناک است. اگر به وریا غفوری دقت کنید، اصلا شرایط خوبی ندارد و شدت بیماری را می توان در همین عکس حدس زد. در تصویر، چهره پسر وریا هم داخل شیشه دیده می شود که با حسرت صحنه بوسه دختر کوچک وریا به پدر را نگاه می کند.

خانواده وریا غفوری این روزها مثل چند صد خانواده دیگر ایرانی، درگیر کرونا هستند و اگر نمی توانیم باری از روی دوش آن ها برداریم، لااقل انصاف داشته باشیم و نمک روی زخمشان نپاشیم.

اصلا مهم نیست وریا در سفر به اهواز به کرونا مبتلا شده یا در کوچه و خیابان، مهم سلامتی این جوان و تمام جوانان و شهروندان ایران است که نباید به خاطر علایق و سلایق رنگی ما دستمایه کری خوانی های فوتبالی قرار بگیرد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید