سی دقیقه تمرین منظم در خانه می‌تواند باعث شگفتی‌هایی در روند کاهش وزن شما شود. در ادامه به متوجه خواهید شد که چه تمریناتی را می‌توانید روزانه انجام دهید تا سالم و سرزنده بمانید.

کاهش وزن در حال حاضر یکی از داغترین مباحث در سراسر جهان است. همه می‌خواهند لاغرتر شوند. اکثر مردم بر این باورند که رژیم گرفتن و تغذیه سالم می‌تواند نتایج مورد نظر را برای آن‌ها فراهم کند که اشتباه نیست. با این وجود، علاوه بر مصرف غذای سالم، انجام ورزش منظم همراه با تغذیه سالم و پایبندی به رژیم مناسب به کسب نتیجه بهتر و مطلوب کمک موثری خواهد داشت.

از سوی دیگر، بیشتر ما تمایل داریم برنامه‌ای سخت و پر مشغله داشته باشیم که همین امر از رفتن ما به باشگاه‌های ورزشی ممانعت می‌کند. بنابراین اگر قادر به در نظر گرفتن زمانی برای حضور در سالن ورزشی نیستید، یک راه حل برای همه شما وجود دارد. در اینجا لیستی از 6 تمرین وجود دارد که بیش از 30 دقیقه از وقت شما را به خود مشغول نمی‌کند و می‌توانید آنها را با خیال راحت در خانه خود تمرین کنید تا سالم و سلامت بمانند.

1. تمرین‌های پرشی و کششی

تمرین‌های پرشی یکی از رایج‌ترین تمریناتی است که شامل کشش کامل بدن است و برای سلامتی استخوان‌ها مفید است، استرس را کاهش می‌دهد و همچنین به رشد عضلات کمک می‌کند. از طرف دیگر، کشش پاها به افزایش قدرت عضلات پا کمک می‌کنند. همچنین برای باسن، چهار سر ران و همسترینگ مناسب است.

2. اسکوات

اسکاتها شامل چهار سر ران، همسترینگ هستند و طبق نظر متخصصان، در عضله‌سازی کمک می‌کنند. دویدن در محل، با سرعت زیاد به سوزاندن مقدار زیادی کالری نیز کمک می‌کند.

3. برپس و لونگز

این تمرین یک تمرین شدید است که باعث سوزاندن حجم بالایی کالری می‌شود. و lunges یکی از تمرینات محبوب وزن بدن است که بر روی باسن، گلوت، چهارسر، همسترینگ فعالیت ورزشی است.

4. طناب زدن

جست و خیز یکی از تمرینات معمول قلبی و چربی سوزی است. از طرف دیگر، یک تمرین ترکیبی در بسیاری از گروه‌های عضلانی و مفاصل هستند. این نه تنها تناسب اندام را تقویت می‌کند بلکه به ارتقاء سلامت قلب کمک می‌کند.

5. ضربات جانبی پا

تمرینات مبتنی بر پا زدن بیشتر روی گروه‌های عضلانی و هسته‌های پایین بدن کار می‌کنند. اگر می‌خواهید باسن خود را برجسته کنید، بهترین تمرین هستند.

6. مارس در محل

پیاده روی در محل (درجا) یکی از تمرین‌های تقویت کننده هستند و همچنین به از دست دادن کالری کمک می‌کند. راهپیمایی در جا بسیاری از قسمت‌های بدن از جمله همسترینگ و چهار سر را در بین سایر نقاط هدف قرار می‌دهد.

هر تمرین را به مدت دو دقیقه تمرین کنید. تکرار تمام شش تمرین دو بار و فاصله سی ثانیه بین هر تمرین، کلید داشتن بدن سالم و مناسب را تضمین می‌کند. پایبندی به این روال تمرین، همراه با تغذیه سالم یا رژیم‌های غذایی به شما در کاهش وزن کمک می‌کند.

کد خبر: 53960417

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

آخرین خبرها