حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شاهین بوشهر پاسخگو خبرنگاران بود.

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، حمید مطهری دستیار یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با شاهین بوشهر شرکت کرد و در ابتدای صحبت هایش با تبریک ولادت امام رضا (ع) به دیدار مقابل شاهین پرداخت. این در حالی است که قرار بود یحیی گل‌محمدی در نشست خبری حضور یابد اما در نهایت مطهری دستیار او به نشست امد.

* شاهین با اصالت و پرطرفدار است

مطهری در ابتدای صحبت هایش با اشاره به این دیدار گفت: هفته قبل ما با پیکان بازی داشتیم و میبینم که در فضای رسانه ای و مجازی از این صحبت می‌کنند که بازی با تیم های پایین جدول آسان است اما اینطور نیست و دیدید که پیکان هم انتحاری بازی کرد. شاهین تیم بااصالت و خوبی است و طرفداران پرتعدادی هم دارد. در تمرین روی نکات تیم شاهین توجه کردیم و امیدواریم در وهله اول پیروز شویم و سپس بازی خوبی را هم ارائه کنیم.

* سیدجلال باید الگو باشد

وی درباره گلزنی مهاجمان پرسپولیس هم توضیح داد: هدف ما این است که رو به جلو بازی کنیم و رویه ما همیشه این بوده که ذوب تاکتیک تیمی کار کنیم. همه بازیکنان برای ما اهمیت دارند چه باتجربه ها و چه جوان ها و باید یک تیم باشیم. سیدجلال در دقیقه ۹۰ بازی با پیکان وارد زمین شد و دیدید که چطور با انگیزه بود و روی ریباند هم چگونه عمل کرد، او باید الگوی دیگر بازیکنان باشد چرا که همه باید به تیم فکر کنند. ما به وحدت تاکتیکی رسیده‌ایم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید