دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد جان بولتون در صورتی که کتابش را منتشر کند، قانون را نقض کرده زیرا هر گونه گفت‌وگو با وی، محرمانه بوده است.

به گزارش سلام نو، به نقل از خبرآنلاین، رئیس‌جمهور آمریکا تهدید کرد جان بولتون در صورتی که کتابش را منتشر کند، قانون را نقض کرده است.

به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه ترامپ در کنفرانسی خبری با حضور خبرنگاران در کاخ سفید اعلام کرد جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق دولتش در صورتی که کتابش را منتشر کند، قانون را نقض کرده است و هر گونه گفت‌وگو با وی (ترامپ)، محرمانه است.

ویلیام بار، دادستان کل آمریکا، در همین مراسم اعلام کرد بولتون روند لازم برای انتشار کتاب خود را تکمیل نکرده است و وزارت دادگستری تلاش می‌کند وی را قانع کند که اطلاعات محرمانه را از کتابش حذف کند.

قرار است کتاب بولتون بیست و سوم ماه ژوئن (۳ تیر) منتشر شود. سایمون اند شوستر، ناشر کتاب، اعلام کرده است: این کتابی است که دونالد ترامپ، نمی‌خواهد شما، آن را بخوانید.

این ناشر اعلام کرد این کتاب اقدامات ترامپ را در قبال چین، روسیه، اوکراین، کره شمالی، ایران، انگلیس، فرانسه و آلمان تشریح می‌کند. ترامپ ماه سپتامبر در بحبوحه ادامه اختلافات با بولتون بر سر طیف گسترده از مسائل سیاست خارجه، وی را برکنار کرد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید