یک رهبر همیشه انتظار دارد که اعضای تیمش طرفدار او و کوشا باشند. او امید دارد که آن ها سریع چیزها را درک کنند و عملکردی برجسته نشان دهند. خوب، این یک ایده عالی است، زیرا منجر به رشد سازمانی و همچنین رشد فردی می شود، البته تا زمانی که باعث آزار کارمندان و سازمان نشود. در این جا، چند نکته سریع در مورد چگونگی فوق العاده بودن در محل کار آورده شده است.

1. اولویت های خود را سازماندهی کنید

بهبود عملکرد شما به معنای انجام همه کارها و گفتن بله به هر کاری که دریافت می کنید نیست. باید بدانید که اولویت بندی کارها چگونه است. مواردی را که از اولویت بالایی برخوردار هستند، فیلتر کنید و مواردی را که تاریخ تحویل آن ها هنوز به پایان نرسیده، به تأخیر بیاندازید.

در حقیقت، اکثر مدیران به کارکنانی متکی هستند که می توانند اولویت ها را به طور دقیق تعیین کرده و وظایف را بر اساس آن مدیریت کنند. هنگامی که به اولویت ها و مهلت های پروژه خود پایبند باشید، مطمئناً می توانید انتظار تبلیغات سریع داشته باشید.

2. نگرش مثبت داشته باشید

در طول سفر حرفه ای خود یک نگرش مثبت را حفظ کنید. همه دوست دارند در محاصره افرادی باشند که خوش بین هستند و قادر به دیدن بخش پر لیوان هستند. هنگامی که شما شروع به حفظ یک نگرش مثبت در محل کار کنید، همکاران شما قطعاً عاشق مشارکت با شما خواهند بود. این می تواند شانس شما برای ارتقاء در زمان کمتر را به حداکثر برساند. به علاوه، یک محیط کاری مثبت باعث افزایش رضایت شغلی نیز می شود .

3. هر روز بیاموزید

شما نباید به کارهای روزمره پایبند باشید. باید بیشتر فکر کنید و هر روز چیز جدیدی یاد بگیرید. شما باید با کار منظم روی نقاط ضعف خود، مهارت هایتان را بهبود بخشید. می توانید از برخی کتاب ها یا حتی جلسات صوتی استفاده کنید، تا به شما در پیشرفت مهارت ها در یک زمینه خاص کمک کنند. به این ترتیب، در محل کار احساس سرزندگی خواهید کرد. شما حتی ممکن است چیزهای خلاقانه ای را یاد بگیرید که می تواند منجر به رشد حرفه ای شما شوند.

4. حفظ یک شخصیت جذاب

نحوه برقراری ارتباط و تعامل با همکاران، مدیر و مشتریان تأثیر مستقیمی بر عملکرد و رشد شما دارد. شما باید روی مهارت های شخصیتی و ارتباطی خود کار کنید. سعی کنید اغلب مودب باشید و از دیگران قدردانی کنید. داشتن شخصیتی دلنشین در محل کار، شانس شما را در شناخت و دوست داشتن کل سازمان به حداکثر می رساند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید