حسینعلی حاجی دلیگانی به مناسبت روز قدس گفت غربی‌ها با سر دادن شعار حقوق بشر ولی در مساله‌ای مثل فلسطین سلیقه‌ای عمل می‌کنند.

به گزارش سلام نو، ‌به نقل از ایسنا، یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت: روزی را پیش‌بینی می‌کنیم که در قدس نماز جمعه بخوانیم.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب به مناسبت روز قدس، اظهار کرد: رهبری معظم امت اسلامی با بیان تاریخچه موضوع و همچنین روشنگری در خصوص وظایف مردم و دولت‌ها در مورد مسئله فلسطین به نوعی تکلیف همه را روشن کردند و مسئولیت را تقسیم کردند که هر کسی در این زمینه کارش را انجام نمی‌دهد مشخص باشد و آن کس که وظیفه‌اش را انجام می‌دهد روشن باشد. ملت‌ها هم تکلیفشان را با دولت‌هایی که وظیفه خود را در خصوص آزادسازی قدس انجام می‌دهند، می‌دانند.

وی افزود: غربی‌ها که شعار حقوق بشر می‌دهند، در مساله‌ای مثل فلسطین سلیقه‌ای عمل می‌کنند؛ آنها اگر چیزی در جایی به نفعشان باشد آن را می‌پذیرند و آنجایی که به ضررشان است هر چیزی را نمی‌پذیرند. معیار آنها حق نیست بلکه خواسته‌های درونی‌شان است که عموما هم باعث ظلم می‌شود.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس ادامه داد: ما معتقدیم همانطور که خرمشهر آزاد شد قدس هم آزاد می‌شود. من در عملیات آزادسازی خرمشهر حضور داشتم، برخی رزمندگانی هم بودند که روز فتح خرمشهر نبودند و به شهادت رسیدند، در این روز همه مردم ایران از جمله رزمندگان شادی و شعف خاصی داشتند. کسانی هم که الان دارند برای آزادی قدس زحمت می‌کشند حتما این روز را خواهند دید و اگر هم این روز را نبینند در آن سهیم هستند.

حاجی دلیگانی در پایان اضافه کرد: ما روزی را پیش‌بینی می‌کنیم که نماز جمعه روز قدس را در قدس بخوانیم و در آن روز همه آنهایی که برای آزادسازی قدس کاری نکردند یا خیانت کردند از کاری که می توانستند و انجام ندادند پشیمان می‌شوند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید