علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی بیان کرد در فلسطین ظلمی روا شده که این ظلم باید برطرف شود و مظلوم به حق و حقوق خود برسد.

به گزارش سلام نو، خبرآنلاین نوشت، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: قضیه فلسطین و قدس شریف قبل از اینکه یک مسئله اعتقادی باشد یک مسئله انسانی است.

علی اکبر صالحی در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: تمامی آزادی خواهان جهان و کسانی که از فطرت پاک انسانی برخوردارهستند در قضیه فلسطین و قدس شریف اشتراک فکر و نظر دارند.

وی اظهارداشت: قضیه فلسطین و قدس شریف قبل از اینکه یک مسئله اعتقادی باشد یک مسئله انسانی است. رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: بطورکلی در فلسطین ظلمی روا شده همه می خواهند این ظلم برطرف شود و مظلوم به حق و حقوق خود برسد.

وی افزود: فکر و دل ملت های جهان از آمریکای لاتین تا آفریقا و آسیا همه و همه علی رغم ایجاد تمامی محدودیت ها و قید و بندها از سوی حاکمان کشورها با این قضیه است. صالحی بیان داشت: روز قدس تضمین کننده راهی که حضرت امام راحل برای امت اسلامی ترسیم کرده است. وی گفت: این روز در وهله اول یادگاری به جا مانده از امام راحل است که هر سال اهمیت بیشتری نسبت به سال قبل پیدا می کند.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران افزود: پیام روز قدس پیام بیداری امت اسلامی و ایستادگی در مقابل ظالمان است. وی در ادامه ضمن گرامیداشت نام و یاد حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: نام سردار سلیمانی با قدس شریف، مقاومت، ظلم ستیزی و دستگیری از مظلوم عجین شده است. صالحی بیان داشت: همان طوری که مردم در رسانه ها و مطبوعات مشاهده می کنند گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار از سوی مردم فلسطین مثال زدنی است.

وی ادامه داد: فلسطینی ها شهید سلیمانی را از خود می دانند و واقعا جای ایشان خیلی خالی است. رئیس سازمان انرژی اتمی ایران یادآورشد: همان طوری که مقام معظم رهبری فرمود آزادی قدس شریف بزودی محقق خواهد شد و این یک واقعیت است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید