یک مقام نظامی کشورمان به ادعای بی اساس وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی درباره عقب‌نشینی و خروج نیروهای ایران از سوریه واکنش نشان داد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، به رغم ادعای مقام‌های رژیم صهیونیستی، هیچ گونه تغییری در کمیت و کیفیت حضور مستشاری ایران در سوریه ایجاد نشده است.

«نفتالی بنت» وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی روز گذشته در اظهاراتی مدعی شد ایران کار عقب‌نشینی و خروج نیروهای خود از سوریه را آغاز کرده است.

نفتالی بنت که تا روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بود هیچ گونه مدارک یا جزئیاتی در مورد ادعای خود ارائه نکرد.

این مقام سابق نظامی صهیونیست از جانشین خود بنی گانتز خواست تا سیاست فشار بر ایران را ادامه دهد زیرا در غیر این صورت این روند ممکن است به گفته او «معکوس» شود.

ادعای مقام صهیونیست در حالی مطرح شده است که روز شنبه «علی اصغر خاجی» دستیار ارشد وزیر امور خارجه در دیدار با عدنان محمود سفیر سوریه در تهران با تاکید بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از سوریه در مبارزه با تروریسم گفت: همکاری‌های راهبردی روسیه، سوریه و ایران در راستای مبارزه با پدیده شوم تروریسم و رایزنی‌های جاری سه کشور برای حل سیاسی بحران سوریه، تداوم خواهد یافت.

یک مقام نظامی کشورمان با بیان اینکه ایران با درخواست رسمی دولت قانونی سوریه و برای کمک به مبارزه با تروریسم در این کشور حضور دارد، اظهارداشت: تا زمانی که دولت سوریه به کمک مستشاری ایران نیاز داشته باشد در این کشور خواهیم ماند.

این مقام نظامی خاطر نشان کرد: ادعای مطرح شده از سوی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تلاش برای پرکردن کارنامه خالی از دستاورد اوست.

وی تاکید کرد: اظهارات نفتالی بنت مشابه ادعاهای مستمر رژیم صهیونیستی در خصوص انجام عملیات‌های نظامی موفق علیه نیروهای ایرانی در سوریه و یا حملات سایبری موفق به تاسیسات مختلف در جمهوری اسلامی ایران است و عاری از واقعیت است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید