230 تن از اصولگرایان مجلس یازدهم در فکر سازوکار جدیدی برای انتخابات ریاست بهارستان هستند به طوری که می خواهند از کاندیداها تعهد بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: منتخب مردم گرمی در مجلس یازدهم گفت: اولین جلسه شورای موقت نیروهای انقلاب در مجلس یازدهم ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

ولی اسماعیلی، سخنگوی فراکسیون اصولگرایان در مجلس هشتم و منتخب مردم گرمی در مجلس یازدهم، گفت: اولین جلسه شورای موقت نیروهای انقلاب در مجلس یازدهم ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود؛ هدف از تشکیل این جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی فراکسیون برای تشکیل فراکسیون اکثریت (جبهه نیروهای انقلاب) در مجلس یازدهم است.

او ادامه داد: بعد از تشکیل رسمی فراکسیون با دعوت از تمام اعضا که پیش بینی می‌شود بیش از ۲۳۰ منتخب حضور داشته باشنداولین مجمع عمومی فراکسیون تشکیل خواهد شد.

منتخب مردم گرمی مغان گفت: در ادامه روند تشکیل فراکسیون قرار است در صورت عدم تفاهم کاندیداهای مطرح برای ریاست مجلس، کاندیداهای احتمالی با حضور در مجمع عمومی و سخنرانی، مورد رای گیری قرار ‌گیرند.

اسماعیلی اظهار کرد: به عبارتی رقابت برای ریاست مجلس داخل فراکسیون خواهد بود و هر منتخبی که در فراکسیون رای لازم را نیاورد برابر تعهدی که به شورای مرکزی خواهد سپرد حق شرکت در صحن علنی برای ریاست مجلس را نخواهد داشت. این روند برای تمام اعضای هیئت رییسه در فراکسیون طی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید