برای شفافیت ودر خشندگی مو، گزینه های مختلفی وجود دارد. یکی از رایج ترین و اقتصادی ترین روشی که برای روشن کردن مو پیشنهاد می شود، لیمو است. آب این میوه روشنایی بهتری به موهای شما می بخشد.

علاوه بر این، لیمو بدون استفاده از هر نوع ماده شیمیایی، از پیاز وریشه مو مراقبت می کند. اگر از آن استفاده کنید، متوجه تغییرات مو خواهید شد. در اینجا نحوه استفاده از لیمو برای روشن کردن موها آورده شده است.

نحوه استفاده از لیمو برای روشن کردن موها

استفاده از لیمو برای روشن کردن موها بسیار ساده است. بنابراین گزینه ای ایده آل است. موها به تدریج شفاف تر از حد معمول خواهند شد. می توانید هفته ای یکبار از لیمو برای شستشوی مو استفاده کنید. نتایج دلخواه به مرورقابل مشاهده است. می توانید برای درخشندگی بیشتر، این کار را هر چند روز یک بار انجام دهید.

مراحل شستشوی موها با لیمو

آب سه لیمو را با یک لیوان بزرگ آب گرم مخلوط کنید. برای استفاده بهتر آن را درون یک بطری بریزید، تا به راحتی بتوانید ترکیب حاصل را اسپری کنید. به این صورت هربار فقط کافی است، بطری را تکان دهید و روی موهای خود اسپری کنید.

تمام موها از ریشه تا ساقه را با لیمو اسپری کنید. سپس موها را شانه کنید تا ترکیب به خوبی به تمام نقاط گسترش یابد. اگرشانه کردن به نظر سخت می رسد، بهتر است با انگشتان محلول را روی سر ماساژ دهید. بهتر است قبل از شستشو با شامپو، زمانی که موها کمی چرب است، این کار ار انجام دهید.

بعد از این مراحل مو را د رجریان هوای آزاد قرا ر دهید. اگر پرتوهای خورشید به موها بتابند، نتیجه بهتری خواهند داشت. می توانید پیاده روی کنید، بنشینید و یا مطالعه کنید. بعد از گذشت نیم ساعت لیمو تاثیر خود را خواهد گذاشت. اما اگر تحمل یک ساعت نشستن را داشته باشید، نتیجه بهتر خواهد بود. سپس، موها را شسته و از یک ماسک مرطوب کننده خوب استفاده کنید.

نحوه استفاده از آب لیمو برای مو های خشک و معمولی

آب لیمو می تواند موهای شما را خیلی بیشتر خشک کند. بنابراین، اگر موهای معمولی دارید ، پس از شست و شوی موها، از ماسک مرطوب کننده در حد تعادل استفاده کنید. اگر موهای خشک دارید، هنگام تهیه ترکیب آب لیمو و آب گرم، یک قاشق غذاخوری مایع نرم کننده یا چند قطره روغن زیتون نیزاضافه کنید. هر دو گزینه بسیار مناسب هستند و باعث می شوند، لیمو موها را خیلی خشک نکند و حالت نرمی مو حفظ شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید