رئیس جمهور در اولین جلسه هیات دولت در سال جدید دستور داد که طرح جامعی برای ابعاد اقتصادی ویروس کرونا جهت طرح در دولت آماده شود.

به گزارش سلام نو، رئیس جمهور از دانشگاه‌ها، نخبگان و سایر مردم شریف درخواست کرد که هرگونه نظر، پیشنهاد یا انتقادی برای بهبود عملکرد دولت در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا دارند، به ستاد ملی کرونا ارائه کنند.

در اولین جلسه هیات دولت در سال جدید که صبح دوشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برگزار شد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از وضعیت جاری بیماری کرونا در کشور و عملکرد این وزارتخانه و سایر دستگاه های ذی ربط، به هیات وزیران ارائه کرد.

حسن روحانی، رئیس جمهور در این جلسه از دانشگاه‌ها، نخبگان و سایر مردم شریف درخواست کرد که هرگونه نظر، پیشنهاد یا انتقادی برای بهبود عملکرد دولت در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا دارند، به ستاد ملی کرونا ارائه کنند.

روحانی در ادامه دستور داد که طرح جامعی برای ابعاد اقتصادی ویروس کرونا جهت طرح در دولت آماده شود و کلیه کالاها و مواد اولیه ای که در گمرکات کشور موجود است و با بیماری کرونا مرتبط است، به سرعت ترخیص شوند.

در ادامه جلسه، تعدادی از پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی پس از بحث و بررسی، از تصویب دولت گذشت.

/خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید