علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به بازدید از طرح مهدی کلینیک مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) رفت.

به گزارش سلام نو، علی لاریجانی در این تماس تلفنی ضمن پیگیری اقدامات صورت گرفته و نیازمندی‌های هر بخش برای مقابله با کرونا، توصیه‌های لازم را برای قطع چرخه انتقال این ویروس ارائه کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی از اعضای ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در کردستان و کادر درمانی به خاطر اتخاذ تصمیم‌های به هنگام و اثربخش در راستای پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع ویروس کرونا و خدمت‌رسانی به مبتلایان قدردانی کرد.

لاریجانی همچنین بر ضرورت تداوم اقدامات پیشگیرانه و فراهم کردن بسترهای لازم برای خدمت‌رسانی بخش بهداشت و درمان به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در سطح استان تاکید کرد.

استاندار کردستان نیز ضمن قدردانی از توجه رئیس مجلس، از همدلی و هماهنگی مناسب همه دستگاه‌ها در استان برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: تمامی امکانات لازم برای مقابله با شیوع این بیماری در استان فراهم شده و آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در سطح مطلوبی قرار دارد.

بهمن مرادنیا همچنین گزارشی از اقدامات و تمهیدات لازم در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا در سطح استان کردستان ارائه کرد.

گفت‌وگو با استاندار زنجان برای پیگیری اوضاع کرونا

همچنین به گزارش استانداری زنجان، رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه یکشنبه با استاندار زنجان تماس تلفنی برقرار و در جریان اقدامات انجام شده برای پیشگیری و درمان کرونا ویروس قرار گرفت.

در این گفت‌وگوی تلفنی استاندار زنجان گزارشی از مجموعه اقدامات انجام گرفته برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس ارائه کرد.

در پایان علی لاریحانی رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش مدیریت استان، کادر درمانی و همکاری مردم استان زنجان ابراز امیدواری کرد، بیماری کرونا ویروس هرچه زودتر از کشور عزیز ایران رخت بربندد.

بازدید از طرح مهدی کلینیک بیمارستان امام خمینی

رئیس مجلس شورای اسلامی امروز همچنین از طرح مهدی کلینیک مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بازدید کرد. این کلینیک ظرفیت پذیرش هزار بیمار را خواهد داشت.

مهدی کلینیک با هدف ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به همه ایرانیان در مجتمع بیمارستانی امام خمینی تهران در دست ساخت است، این طرح گامی تأثیرگذار در حوزه بهداشت و سلامت خواهد بود و به علت واگذاری آن به دانشگاه علوم پزشکی تهران از ظرفیت‌های علمی پژوهشی وسیعی در حوزه پزشکی کشور برخوردار خواهد شد.

بیمارستان مهدی کلینیک در چارچوب تفاهم نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی تهران، به همت موسسه خیریه غیردولتی یاوران مهدی در حال ساخت است و از ۳۰ اتاق جراحی برخوردار خواهد بود.

/خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید