عشق فقط به داشتن شریک زندگی مربوط نمی شود. شما نمی توانید عشق بخرید ولی با عشق می توانید خرید کنید. این دو چیز احساسی و مادی را با هم ادغام کنید. در این صورت کالای خریداری شده بسیار خاص خواهد شد.

معضلاتی هنگام خرید با همسران با یکدیگر، وجود دارد. مردان خرید را دوست ندارند، اما زنان عاشق خرید هستند. رابطه بین دو شریک زندگی مبتنی بر دوستی وعشق است، بنابراین خرید می تواند واقعا سرگرم کننده شود. دراینجا چند ایده و تفکر خلاقانه آورده شده است، که شما و همسرتان می توانید با استفاده از آنها از خرید خود لذت ببرید.

از همسرتان بخواهید که همراه شما باشد

اگر برنامه ریزی کرده اید که به خرید بروید و به یک همراه نیاز دارید، از همسرتان بخواهید بدون هیچ اجباری شما را همراهی کند. برخی از ایده ها را به اشتراک بگذارید، به علاقه مندی های او نیز توجه کنید و خلاقانه با یکدیگر برای خرید مشورت کنید.

ایجاد یک طرح

بعد از اینکه تصمیم گرفتید یک روز را صرف خرید کنید، لیست خرید را برای روز مورد نظربرنامه ریزی کنید. در اینجا الگویی برای کمک به شما آمده است

برنامه اول

1. در مرکز خرید یا محلی که هر دو دوست داریم صبحانه می خوریم.

2. ابتدا به فروشگاه هایی می رویم که هر دو دوست داریم از آنها بازدید کنیم و سپس به فروشگاه هایی که هرکدام از ما مایل به بازدید از آنها هستیم، می رویم. بعد از رفتن به مغازه های مورد علاقه، زمان نهاراستراحت می کنیم.

برنامه دوم

برای صرفه جویی در وقت، ما تقسیم می شویم و به طور جداگانه به فروشگاه ها می رویم هرکسی از مغازه مورد علاقه خود بازدید می کند.

استراحت ناهار داریم و لازم نیست در رستوران باشد. درعوض، می توانیم به پارک ، دریاچه یا باغ وحش برویم.

از همسرتان در برنامه هایتان نظر بخواهید. هنگام خرید چیزی از شریک زندگی خود بخواهید نظر خود را مطرح کند. به نظرات یکدیگراحترام بگذارید.

خرید لوازم جانبی

هنگام رفتن به فروشگاه های مبلمان، شما می توانید قاب عکس برای عکس مورد علاقه، شمع برای لحظه های عاشقانه خودتان، کارت های هدیه برای تولد بعدی که در آن شرکت خواهید کرد، نیز خریداری کنید یا می توانید به یک فروشگاه حیوان خانگی بروید، این نوع ایده ها و خریدها می توانند زیبا و سرگرم کننده باشند.

همسرتان را غافل گیر کنید

به شریک زندگی خود بگویید که می خواهید برای شستن دست هایتان بیرون بروید، با خرید یک هدیه کوچک در فروشگاهی که برای خرید رفته اید، او را غافل گیر کنید.

گرفتن عکس

عکس های خنده دار بگیرید. نه تنها عکسهای سلفی، بلکه عکسهای واقعی، یک غریبه را متوقف کنید، به آنها بگویید که روز زیبایی را سپری می کنید و دوست دارید با گرفتن عکس با آنها انرژی مثبت تان را به اشتراک بگذارید. مردم ممکن است عکس العمل های جالبی نشان دهند، و این موجب خلق لحظاتی شاد خواهد شد.

یکدیگر را دوست داشته و از روز خاص خود لذت ببرید.

ازم نیست لباس بخرید. رفتن به فروشگاه های مبلمان و لوازم جانبی؛ شما می توانید قاب عکس برای عکس مورد علاقه خود ، شمع برای لحظه های عاشقانه خود ، کارت های هدیه برای تولد بعدی که در آن شرکت خواهید کرد ، خریداری کنید ، یا می توانید به یک فروشگاه حیوان خانگی بروید! ایده های زیبا و سرگرم کننده است ، درست است؟

شریک زندگی خود را شگفت زده کنید

به شریک زندگی خود بگویید که می خواهید به WC بروید ، یا با خرید مخفیانه یک هدیه کوچک برای آنها ، آنها را در جستجوی فروشگاهی که در آن هستید جستجو کنید و آنها را شگفت زده کنید.

.

عکس های خنده دار بگیرید. نه تنها عکسهای سلفی ، بلکه عکسهای واقعی! یک غریبه را متوقف کنید ، به آنها بگویید که روز زیبایی را سپری می کنید و دوست دارید با گرفتن عکس با آنها انرژی مثبت را به اشتراک بگذارید! مردم گیج می شوند ، اما شما کسی را می خندید.

یکدیگر را دوست داشته و از روز خاص خود لذت ببرید!

امیدواریم که شما را تشویق کرده ایم که روز عادی خود را به یک روز جادویی تبدیل کنید

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید