اکنون که بهار به سرعت در حال نزدیک شدن است، زمان ایده آلی است که برای شروع فصل جدید چند تغییر در ظاهر خود ایجاد کنید. تغییراتی که در افزایش زیبایی و اعتماد به نفس شما تأثیر بگذارند. چه کاری را می توان با کمترین هزینه برای بهبود زیبایی خود در هفته های آخر سال انجام داد؟ در اینجا به ترفندهای برتر زیبایی با کمترین هزینه، اشاره شده است.

روغن برای رشد مو

اگر به جایی رسیده اید که به نظر می رسد موهایتان دیگر رشد نمی کند، بهتر است از این روغن ها استفاده کنید. روغن مو را می توان از مخلوط بسیاری از انواع روغن ها مانند روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن آووکادو و… تهیه کرد. این ترکیبات را  1 ساعت قبل از شستشو روی موهای خود بمالید  این روغن ها برای نرم و صاف کردن موهای مجعد بسیار مفید هستند.

هر روز لایه برداری کنید

لایه برداری از پوست بسیار مهم است. اگر قرار است سال ها پوست سالم و شاد داشته باشید و ازایجاد جوش های سر سیاه جلوگیری کنید، باید در ابتدا از پوست سلول های مرده و کثیفی اغلب باعث لکه دارشدن پوست می شوند، خلاص شوید. از این ماسک برای از بین بردن لکه های پوستی و جوان سازی پوست صورت استفاده کنید.

عسل و زردچوبه برای آکنه

هیچ کس نمی خواهد به خصوص در جوانی  دچار آکنه شود. اگر بارها و بارها با آکنه های هورمونی مبارزه کرده اید و نتیجه ای نگرفته اید، بهتر است یک درمان ساده با ترکیب مخلوط زردچوبه و عسل را شروع کنید. مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیر یک دستی حاصل شود. مواد را یک ساعت بگذارید و سپس بشویید. این به کاهش التهاب و اکسیژن رسانی بهتر به سلول های پوست کمک میکند و همچنین باعث از بین بردن لکه ها می شود.

حرف آخر

برای زیبا سازی نیازی به هزینه های سنگین مانند بوتاکس، تزریق و سایر عمل های زیبایی نیست. شما می توانید با صرف کمی وقت وتهیه ماسک های خانگی و استفاده از نکاتی که در بالا ذکر شد زیبایی و جوانی را به پوست خود هدیه کنید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید