رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: در جریان سفر استانی به استان گلستان ضمن بررسی و ایجاد هماهنگی‌های ضروری در روند تکمیل پروژه‌های سفر قبلی کاروان تدبیر و امید، برای نیازمندی‌ها و مطالبات جدید استان نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش سلام نو، محمود واعظی روز یکشنبه در آستانه سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان گلستان در بدو ورود به فرودگاه گرگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در یک ماه گذشته با حضور مسئولین استانی و وزارتخانه‌های مختلف، مسایل و نیازمندی‌های استان گلستان مورد بحث و بررسی قرار گرفته هماهنگی‌های لازم برای تسریع در روند تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده از سفر قبلی و همچنین تصویب پروژه‌های جدید مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: در جریان این سفر پروژه‌های اساسی و مهمی در راستای افزایش اشتغال در سطح استان گلستان و تقویت زنجیره تولید در استان به تصویب خواهد رسید و برای این منظور اعتبار قابل توجهی نیز اختصاص خواهد یافت.

واعظی خاطر نشان کرد: در جریان سفر استانی کاروان تدبیر و امید، همچنین در کنار مسایل اقتصادی استان، موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیز مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود حدود 50 پروژه با اعتبار قابل توجهی برای شتاب در روند توسعه و آبادانی استان اختصاص یابد./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید