آنتونی استوکس به تهران نیامد و بهانه این غیبت را جا ماندن از هواپیما اعلام کرد که این باعث شد عصبانیت گل‌محمدی دوچندان شود و او را از لیست 18 نفره پرسپولیس برای دیدار با سپاهان خط بزند.

سلام نو - سرویس ورزشی: مهاجم ایرلندی پرسپولیس باز هم بی‌نظمی کرد و علی رغم قولی که به سرمربی تیم داده بود، در تمرینات پرسپولیس شرکت نکرد و اصلا هنوز به ایران نیامده است.

به گزارش سلام نو، آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی پرسپولیس در حالی دوباره و این بار برای تیم جدیدش حاشیه درست کرد که پیش از این هم سابقه این کار را در تراکتور داشت. مهاجم حاشیه ساز سابق آرسنال و سلتیک این بار در امارات ایجاد حاشیه کرد و علی رغم قول و قرارش با سرمربی سرخ‌ها باز هم نتوانست روی حرف خود بایستد و باعث از کوره در رفتن یحیی گل‌محمدی شد. این بازیکن ایرلندی از سرمربی تیمش درخواست کرده بود که به دلیل دیدار فرزندش یک روز بیشتر در امارات بماند و زمانش را با پسرش سپری کند.

با وجود قبول این درخواست، آنتونی استوکس به تهران نیامد و بهانه این غیبت را جا ماندن از هواپیما اعلام کرد که این باعث شد عصبانیت گل‌محمدی دوچندان شود و او را از لیست 18 نفره پرسپولیس برای دیدار با سپاهان خط بزند. این در حالی بود که حتی باشگاه پرسپولیس هم مقدمات حضور او در تهران را آماده کرده بود. این نخستین بی‌نظمی مهاجم ایرلندی در پرسپولیس است و انگار قرار نیست سریال بی‌نظمی‌های او در تیم های ایرانی پایان داشته باشد. حالا مدیران باشگاه پرسپولیس جریمه مخصوصی را برای او در نظر گرفتند که این مورد در قرارداد مهاجم فعلی نیز ذکر شده است.

حالا قرار است پرسپولیس بدون آنتونی استوکس برابر سپاهان قرار بگیرد و این در حالی است که او هنوز به تهران و ایران برنگشته است و پرسپولیسی‌ها منتظر او هستند. از ابتدا هم به نظر می رسید یحیی گل‌محمدی و تیمش خیلی نمی‌توانند روی این مهاجم حساب کنند زیرا اگر بخواهیم سریال بدقولی‌ها و بی‌نظمی‌های او را هم در نظر نگیریم، مهاجم ناآماده ایرلندی حداقل در این نیم‌فصل به درد سرخ‌های پایتخت نمی خورد اما معلوم نیست چرا با او قراردادی 250 هزار دلاری برای یک نیم فصل امضا شده است و او دقیقا قرار است چه دردی از درد پرسپولیسی‌ها دعوا کند.

با توجه به سابقه استوکس در ایران، بی‌نظمی اخیرش به بهانه ملاقات با پسرش، شرکت نکردن در تمرینات تیم و همچنین ناآماده بودن او باید دید مدیران پرسپولیس درباره او چه تصمیمی می‌گیرند و چه واکنشی خواهند داشت. پیش از این، همتایان انصاری‌فرد در تراکتور، نتوانستند به خوبی آموزش نظم به استوکس بدهند و به او بفهمانند اینجا شهر هرت نیست که او هر موقع می‌خواهد بیاید، پول بگیرد و هر موقع که می خواهد برود. حالا باید منتظر بازگشت او ماند تا جریمه در نظر گرفته شده و واکنش مدیران پرسپولیس در خصوص ادامه بی‌‌انضباطی‌های او را دید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید