۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
کد خبر: 42700440

ستاد انتخابات کشور با انتشار سی و سومین اطلاعیه خود از تمدید زمان اخذ رأی تا ساعت ۲۰ خبر داد.

به گزارش سلام نو، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۳۳ ضمن تشکر از حضور گسترده ملت شریف ایران که در پیروی از امر مقام معظم رهبری در اولین انتخابات گام دوم انقلاب، در آستانه‌ خلق حماسه‌ دیگری هستند و با عنایت به گزارش‌های دریافتی از حوزه­‌های انتخابیه سراسر کشور مبنی بر حضور مردم در شعب اخذ رأی و درخواست تمدید مدت زمان اخذ رأی، نظر به موافقت وزیر محترم کشور، به استناد تبصره یک ماده ۸ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، زمان اخذ رأی به مدت دو ساعت یعنی تا ساعت ۲۰    (۸ شب) در سراسر کشور به جز استان چهارمحال و بختیاری  تمدید میشود.

قابل ذکرآن که پایان زمان اخذ رأی در حوزه انتخابیه لردگان و خانمیرزا اعلام و در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ وکیار به مدت یک ساعت یعنی تا ساعت ۱۹ ( ۷شب) تمدید می‌گردد.

«سید اسماعیل موسوی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور هم ساعتی قبل با بیان اینکه در حوزه انتخابیه لردگان استان چهارمحال و بختیاری اخذ رای ساعت ۱۸ به پایان رسیده است، افزود: به درخواست مسئولان برگزاری انتخابات در این حوزه پایان انتخابات اعلام شد و وزیر کشور هم با این درخواست موافقت کرد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اخبار منتشر شده مبنی بر درگیری‌های امنیتی در این حوزه را تکذیب و اظهارداشت: در حوزه انتخابیه اردل و فارسان این استان، اخذ رای تا ساعت ۱۹ تمدید شده است.

موسوی با بیان اینکه در بقیه حوزه های انتخابیه مردم تا ساعت ۲۰ می‌توانند رای بدهند؛ افزود:  اگر تا یک ساعت دیگر تصمیات جدیدی اتخاذ شود به اطلاع مردم خواهد رسید./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید