علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با سلام نو اظهار کرد: نیکبخت در خصوص کمبود بازیکن استقلال و دسته بسته فرهاد مجیدی روی نیمکت گفت: استقلال چوب همین بی‌بازیکنی را می‌خورد که وقتی 2 مهاجم اصلی‌اش یعنی قائدی و دیاباته به دلیل مصدومیت غایب هستند، کسی را به جز مطهری ندارد و جایگزین کند. نه دشتی و نه تبریزی نمی‌توانند جایگزین مناسبی برای این ستاره‌های خط حمله آبی‌ها باشد.

سلام نو - سرویس ورزشی: بازیکن سابق استقلال معتقد است با توجه به شرایط بازیکنی تیمش، مجیدی باید تمرکزش را روی 2 جام از 3 جام ممکن بگذارد تا تیمش نتایج بهتر بگیرد.

به گزارش سلام نو، تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا در کویت به مصاف الاهلی عربستان رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا با یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی گروه اول لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد. نتایجی که به هیچ وجه دلخواه هواداران آبی‌های پایتخت نیست و آن‌ها نسبت به صعود تیم‌شان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ناامید شدند. البته در این دیدار، داور در نتیجه خیلی هم بی تایر نبود و با آفساید اعلام کردن گل تساوی استقلال در دقیقه 86، پایه‌ساز پیروزی تیم عربستانی شد.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت‌وگو با سلام نو در خصوص عملکرد استقلال در دیدار با الاهلی بیان کرد: استقال به هیچ وجه در این دیدار خوب نبود. عملکرد خط دفاعی در نیمه نخست چیزی شبیه فاجعه بود و همین باعث شد که به راحتی دو گل دریفات کنند. در صحنه گل اول اصلا نیازی به پنالتی دادن حسینینبود و نمی دانم چرا او با وجود این همه تجربه، استقلال را در همان دقایق ابتدایی تحت فشار قرار داد. به نظرم بازیکنان استقلال درگیر حواشی مختلف شدند و این نمی گذارد که روی عملکرد فنی تیم تمرکز کنند. مجیدی باید روی بحث روانی تیم کار کند اگر می خواهد تیمش در مسابقات مختلف برنده باشد و بتواند حداقل یکی از 3 جامی که در آن مدعی است را کسب کند.

وی ادامه داد: دیروز، روز بد خط دفاعی استقلال بود و مهاجمان الاهلی هر موقع که می خواستند، خطر جدی را روی دروازه استقلال به وجود می‌آورند. البته تیم در نیمه دوم بهتر شد و اگر داور آن اشتباه فاحش را نمی کرد، من معتقدم استقلال شانس برنده شدن را هم داشت. داور برای عربستانی‌ها خوش‌رقصی کرد و این باعث شد بازیکنان استقلال حتی در لحظات پایانی عصبی شوند و تلاش زیادی برای گل نکنند.

نیکبخت در خصوص کمبود بازیکن استقلال و دسته بسته فرهاد مجیدی روی نیمکت گفت: استقلال چوب همین بی‌بازیکنی را می‌خورد که وقتی 2 مهاجم اصلی‌اش یعنی قائدی و دیاباته به دلیل مصدومیت غایب هستند، کسی را به جز مطهری ندارد و جایگزین کند. نه دشتی و نه تبریزی نمی‌توانند جایگزین مناسبی برای این ستاره‌های خط حمله آبی‌ها باشند. اگر بخواهیم واقع‌بینانه به قضیه نگاه کنیم، استقلال با این فشردگی بازی‌ها و با این تعداد مصدومان و بازیکنان کم نمی تواند در هر 3 جام مدعی باشد و باید یکی را فدای بقیه کند. این نتایج در آسیا نشان می دهد شانس استقلال کمتر شده و اگر در بازی سوم برابر الوحده هم نتواند 3 امتیاز را کسب کند، همان بهتر است که بیخیال لیگ قهرمانان شود.

او در پایان گفت: امیدوارم مصدومان استقلال به بازی‌های بعدی برسند زیرا آبی‌ها هم پتانسیل گرفتن 12 امتیاز باقی مانده لیگ قهرمانان را دارند و هم می‌توانند رقیب سرسختی برای پرسپولیس و سپاهان رد راه قهرمانی باشند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید