من کار با آقای ویلموتس را دوست داشتم زیرا او به من اعتماد داشت. اکنون هم تمام تلاشم را می کنم تا دوباره خودم را به سرمربی جدید تیم ملی اثبات کنم. آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد و من هم با وجود تجربه این مسئله، از آن مستثنی نیستم.

سلام نو - سرویس ورزشی: ستاره جوان تیم فوتبال سپاهان می گوید علی رغم دیده شدن او توسط ویلموتس، این مربی بلژیکی در مقایسه با کار امیر قلعه نویی در سپاهان کم کاری می کرد و خیلی برای مسائل فنی وقت نمی گذاشت.

به گزارش سلام نو، تیم فوتبال سپاهان موفق شد در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا در خانه حریف اماراتی خود، با 4 گل العین را شسکت دهد تا بهترین شروع را در بین تیم های ایرانی داشته باشد. بی شک یکی از بازیکن های برتر سپاهان در این دیدار محمد محبی بود که توانست گل نخست تیمش را به ثمر برساند و عملکرد خوبی در این دیدار داشت. ملی پوش تیم ملی امید که در زمان مارک ویلموتس هم به تیم ملی دعوت شده بود، حالا انگیزه زیادی برای پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی دارد و این موضوع را می توان در درخشش مستمر او در سپاهان متوجه شد.

این بازیکن 21 ساله در گفت و گو با سلام نو در خصوص پیروزی برابر العین و گلزنی در این دیدار اظهار کرد: خیلی خوشحالم که هم توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم و هم من برای سپاهان گلزنی کردم. البته این را باید بگویم که گلزنی برای من مهم نیست و اولویتم موفقیت سپاهان است. اگر هم من گلی به ثمر رساندم، تلاش تیمی همه بازیکنان بوده و این وظیفه من بوده که آن را به سرانجام برسانم. این را هم بگویم که بازی با العین تمام شده و ما باید به فکر بازی های بعدی باشیم زیرا دو بازی سخت با السد قطر که سرمربی آن ژاوی است و النصر عربستان، قهرمان سال گذشته این کشور داریم که اگر بخواهیم صعود کنیم، باید در زمین آن ها امتیاز بگیریم.

وی در خصوص تجربه اولین بازی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی در آسیا گفت: اگر دروغ نگویم کمی استرس داشتم و این این استرس حتی از استرس بازی نخست برای تیم ملی هم بیشتر بود. می دانستم در این دیدار هر کاری بکنم، آینده سپاهان رقم خواهد خورد. اقای قلعه نویی هم پیش از شروع بازی کمی با من صحبت کرد و آرامشم را بیشتر کرد. یکی از خوشبختی های دوران فوتبال من این است که با امیر قلعه نویی کار می کنم و به نوعی فوتبال خودم را مدیون او هستم.

محبی در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی و سپردن هدایت آن به اسکوچیچ گفت: من در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره این مسئله صحبت کنم. من کار با آقای ویلموتس را دوست داشتم زیرا او به من اعتماد داشت. اکنون هم تمام تلاشم را می کنم تا دوباره خودم را به سرمربی جدید تیم ملی اثبات کنم. آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد و من هم با وجود تجربه این مسئله، از آن مستثنی نیستم.

بازیکن ملی پوش سپاهان در خصوص نتایج ویلموتس و مشکلات بازیکنان با این مربی بلژیکی تصریح کرد: بعضی از بزرگترهای تیم با او مشکل داشتند ولی من سعی می کردم خودم را دخالت ندهم. البته این را هم بگویم که کار کردن با ویلموتس کمی برایم عجیب بود. وقتی او را با سرمربی ام در سپاهان مقایسه می کنم، می بینم که قلعه نویی زحمات زیادی برای سپاهان می کشد و از جانش برای تیم مایه می گذارد. این را دوباره تکرار می کنم که من از کار کردن با ویلموتس بسیار خوشحالم زیرا او بود که در تیم ملی به من اعتماد کرد. به هر حال برای تیم ملی آرزوی خوشبختی دارم و امیدوارم در 4 بازی اینده بتواند 12 امتیاز ممکن را کسب کنند و راهی مرحله بعد شود و من هم جزیی از این تیم باشم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید