مدافع پیشین پرسپولیس معتقد است با توجه به برگزاری بازی های برگشت به میزبانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس شانس بالایی برای صدرنشینی دارد.

سلام نو - سرویس ورزشی: پرسپولیس در نخستین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با 2 گل مغلوب الدحیل قطر شد تا سرخ ها هم مانند رقیب دیرینه شان یعنی استقلال نتوانند قدم اول را محکم بردارند. 2 گل الدحیل در همان دقایق ابتدایی توسط ماریو مانژوکیچ و ادمیلسون جونیو نسخه تیم یحیی گل محمدی را پیچید تا سرخ های پایتخت در 75 دقیقه بعدی هر چقدر هم تلاش کنند، نتوانند به گل دست پیدا کنند.

سپهر حیدری مدافع سابق پرسپولیس در گفت و گو با سلام نو در خصوص بازی دیروز تیمش برابر الدحیل اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد نبودیم. پرسپولیس تا به خودش آمده بود، 2 بر صفر عقب بود و جمع کردن چنین تیمی از لحاظ روحی بسیار سخت است. تیم حریف از ستاره هایی چون مانژوکیچ و بن عطیه استفاده می‌کرد که هر 2 از یوونتوس به الدحیل آمده بودند و قابل مقایسه با بازیکنان  پرسپولیس نبودند. وقتی شما بازیکنی مثل مانژوکیچ را در ترکیب تیمت داری، می توانی انتظار داشته باشی چنین ستاره ای تفاوت ها را رقم بزند. دیروز همین اتفاق افتاد و در حالی که باز هم بازیکنان پرسپولیس به دنبال اعتراض بودند، ستاره کروات الدحیل کارش را به درستی انجام داد و خود را سرگرم حواشی نکرد.

حیدری در خصوص عملکرد خط دفاعی پرسپولیس گفت: به نظر من یحیی به دلیل خستگی به سیدجلال حسینی بازی نداد که این به نوعی به پرسپولیس لطمه زد. هم کنعانی زادگان و هم شجاع خلیل زاده کیفیت فنی خوبی دارند اما اگر می خواهند مدافع بهتری شوند، باید حاشیه ها را کنار بگذارند. دیروز شجاع انگار نه انگار که توپ در جریان بازی است و به دنبال اعتراض بود. البته این را هم باید بگویم که از دقیقه 30 به بعد، مدافعان پرسپولیس با توصیه های گل محمدی دیگر اجازه به موقعیت سازی های حریف ندادند و به خوبی فضاها را بستند.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص عملکرد استوکس و اوساگونا در ترکیب این تیم گفت: اوساگونا یک بازیکن کاملا معمولی است و علیپور و استوکس یک سر و گردن از او بالاتر هستند. اگر جونیور را نمی دیدیم، می گفتم او بدترین خارجی این فصل پرسپولیس است. با به بازی آمدن مهاجم ایرلندی یعنی آنتونی استوکس، میل به هجوم استفاده از فضاها در حمله بیشتر شد و بیشتر شاهد کارهای ترکیبی بودیم. استوکس تشنه گلزنی است و این از حرکاتش کاملا مشخص است. اگر او آماده شود، پرسپولیس در حمله بسیار زهردار خواهد بود و هر حریفی را می تواند گلباران کند.

وی در پایان در خصوص شانس پرپسولیس برای صعود از این گروه گفت: پرسپولیس حتی شانس صدرنشینی دارد. شاید برگزاری بازی های برگشت به میزبانی تیم‌های ایرانی به نفع ما شده باشد چون همه می دانند ارتش سرخ در خانه تیم دیگری است و به حریفانش باج نمی دهد. اگر پرسپولیس بتواند در زمین شارجه و التعاون این دو تیم را شکست دهد، می تواند انتقام شکست برابر الدحیل را بگیرد و به عنوان صدرنشین صعود کند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید