در اسلام همیشه به ازدواج توصیه شده است اما خبر منتشر شده مبنی بر اینکه مردانی که توانایی مالی ندارند ازدواج نکنند با واکنش هایی مواجه شده است.

مسئولین عزیز؛ اگر دین ندارید لااقل آزاده نامداری هم نباشید. بیایید بدون رنگ و ریا و راست و حسینی، نیت قلبی‌تان را از دٌرهایی که گاه و بی‌گاه می‌فشانید و درهایی که جلوی‌مان می‌گشایید، افشا نمایید.

مثلا بی‌تعارف برای‌مان روشن کنید وقتی در خانه‌مان (مجلس سابق) نشسته‌اید و ازمان می‌خواهید ازدواج نکنیم، خداوکیلی برای آخر و عاقبت خودمان است یا برای پهن کردن سفره خودتان؟! چه می‌دانم؛ شاید می‌خواهید دست زیاد نشود تا بتوانید بدون زحمت و رقیب مزاحم، در ازدواج هتریک کنید!

به پیر و به پیغمبر، خود امام و پیامبر گفته‌اند: «هر کس از ترس فقر ازدواج نکند به لطف خداوند بد گمان شده است» و یا «ازدواج روزی شما را بیشتر می‌کند» به این مو قسم که این‌هم؛ عین گفته مرکز پژوهش‌های خودتان-یعنی مجلس- است  که 40 درصد مردم ایران حول و حوش خط فقرند! حالا با توجه به موارد بالا، توصیه‌ دلسوزانه‌تان را دقیقا کجای دل‌مان بگذاریم؟ پایین دهلیز راست یا بغل بطن چپ؟ امان از دنده چپ! با وجود تاکیدات مذهبی نصف ایران باید ازدواج نکنند چون فقیرند؟ الهی هیچ مسئولی نمیرد! صد رحمت به پیشنهادات بی‌شرمانه!

اگر به عالم معنا و روح اعتقادی ندارید و آزاده هم نیستید لااقل به فکر آینده خودتان و بستن بارتان باشید!

آخر چرا حواستان نیست که در آستانه انتخاباتیم و قرار است همین ملت مستضعف و فقیر حماسه آفرینی کنند تا بلکه در کوچه‌تان عروسی شود آنوقت به آنها می‌گویید عروسی نکنید؟ عجبا! حیا هم بد چیزی نیست، مبارزه با تحریم انتخابات پیشکش؛ برای خودتان رای نمی‌خواهید؟ اگر به مسائل ناموسی اینقدر توجه دارید بد نیست بدانید رای هم؛ جزو ناموس ماست! اگر واقعا می‌خواهید مشکلات‌ اقتصادی و ازدواج‌مان را با همین فرمان حل کنید؛ ناز شست‌تان و البته اعتماد به نفس‌تان در حلقمان!

/خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید