محسن جهانی اعلام کرد اردوهای راهیان نور دانشجویی از سوم اسفند ماه آغاز و تا ۲۷ام ادامه خواهد داشت.

به گزارش سلام نو، معاون فرهنگی بسیج دانشجویی از آغاز اعزام به اردوهای راهیان نور دانشجویی از سوم اسفند ماه امسال خبر داد و گفت: این اعزام‌ها تا ۲۷ اسفند ماه ادامه دارد.

محسن جهانی در نشست خبری اردوهای راهیان نور دانشجویان که امروز در وزارت علوم برگزار شد، برگزاری این برنامه را یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی دانشجویی توصیف کرد و گفت: هر سال استقبال خوبی از سوی دانشجویان برای حضور در این برنامه‌ها صورت می‌گیرد، به‌طوری‌که سال گذشته ۴۵۰۰ نفر از دانشجویان به اردوهای غرب و شمال غرب و بیش از ۷۰ هزار نفر نیز به اردوهای جنوب اعزام شدند.

وی همچنین در خصوص اعزام به راهیان نور دریایی نیز تصریح کرد: این اعزام‌ها تاکنون الزامی نداشت، اما امسال پیش‌بینی شده که این اردوها برگزار شود. در واقع پیش‌بینی می‌شود امسال ۸۰ هزار دانشجو به اردوهای راهیان نور جنوب اعزام شوند.

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی افزود: تاکنون بیش از ۱۳۰۰ خادم شهید ثبت‌نام کرده‌اند که این خادمین از دانشجویانی هستند که قبلا در اردوهای راهیان شرکت کرده‌اند.

به گفته وی، پیش‌بینی شده که در هر اردو یک خدمت به مناطق سیل‌زده خوزستان داشته باشیم که در چهار محور پزشکی، دامپزشکی، عمرانی، مطالبه‌گری، فرهنگی و اجتماعی ارائه خدمت داشته باشند. همچنین دانشجویان مذاهب مختلف که در دانشگاه‌های کشور تحصیل می‌کنند، در این اردوها حضور پیدا خواهند کرد.

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور دانشجویی از ۳ اسفند آغاز می‌شود و ۱۵ اسفند اوج این اعزام‌ها است و تا ۲۷ اسفند ادامه دارد.

جهانی در پایان در خصوص یادمان‌های آماده شده برای دانشجویان نیز گفت: یادمان‌های دو کوهه، فتح‌المبین، شرهانی، فکه، هویزه، چذابه و بسیاری یادمان‌های دیگر برای بازدید دانشجویان آماده شده است.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید