علی لاریجانی رئیس مجلس پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی، نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران صادر کرد.

به گزارش سلام نو، علی لاریجانی روز یکشنبه به مناسبت درگذشت آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی، نماینده سابق ولی فقیه با صدور پیام تسلیتی اظهار داشت: ارتحال عالم جلیل القدر و مهذب، آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی، نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران  موجب تاسف و تاثر گردید.

وی تاکید کرد: ایشان‌ از همراهان‌ صدیق حضرت امام خمینی (ره) در  نهضت اسلامی و قیام ملت علیه رژیم ستمشاهی، از شخصیت های موثر در دوران پس از پیروزی انقلاب و یاوری دلسوز برای مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف نظام اسلامی بودند.

لاریجانی افزود: آیت الله طبرسی در سالیان  عمر پربرکت خویش به گسترش و ترویج معارف قرآن و اهل بیت(ع) و تربیت طلاب علوم دینی اهتمام مجدانه داشتند و در سنگرهای خدمت به نظام‌ جمهوری اسلامی از جمله نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران، امامت جمعه ساری و نمایندگی مردم شریف این استان در مجلس خبرگان‌رهبری، منشا آثار و اقداماتی ارزنده  بودند.

لاریجانی، درگذشت این عالم ربانی به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه، روحانیت معزز، مردم شریف استان مازندران، شاگردان، ارادتمندان  و به ویژه اهل بیت مکرم ایشان، تسلیت گفت و  از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، علو درجات و برای بازماندگان ‌صبر و شکیبایی طلب کرد.

آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران پس از تحمل مدت‌ها رنج بیماری، امروز شنبه دار فانی را وداع کرد.

امام جمعه سابق ساری و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری هنگام فوت در بیمارستان ساسان تهران بستری بود. آیت الله طبرسی از سال ۷۸ به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران منصوب شد و از سال ۵۹ هم امامت جمعه شهرستان ساری را بر عهده داشت. وی آبان ماه امسال از سمت نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه ساری "به جهت بیماری و نبود توان جسمانی" استعفا کرده بود.

/ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید