دکتر حسام‌الدین آشنا بیان کرد کار ما در راهیان نور جلوگیری از قطع شدن ارتباط شهدا با جامعه است. 

به گزارش سلام نو، نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در ستاد مرکزی راهیان نور گفت:راهیان نور وظیفه حفاظت و حراست ارزش‌های دفاع مقدس در مقابل توطئه‌های دشمنان دارد.

نشست شورای هماهنگی راهیان نور کشور با حضور دکترحسام الدین آشنا نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در ستاد مرکزی راهیان نور ، سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه‌ها و دستاگاه های اجرایی در ساختمان این ستاد در تهران برگزار شد .

در این نشست حسام‌الدین آشنا یکی از مهمترین دستاورد راهیان نور را رشد اقتصادی، فرهنگی و امنیتی استان‌های میزبان راهیان‌نور دانست و گفت: راهیان نور همواره شاهد رشد و شکوفایی در سطوح مختلف بوده است کار ما در راهیان نور جلوگیری از قطع شدن رابطه شهدا با جامعه است. مهمترین تحول راهیان نور آغاز مسیر این حرکت عظیم و مردمی با حضور خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود و در حال حاضر راهیان نور وارد بدنه جامعه شده و متعلق به همه آحاد ملت است .

وی با بیان اینکه راهیان نور وظیفه حفاظت و حراست ارزش‌های دفاع مقدس در مقابل توطئه‌های دشمنان دارد، یادآور شد: اساس و کار راهیان نور مراقبت از حافظه تاریخی دفاع مقدس است تا خاطرات و ارزشهای دفاع مقدس به فراموشی سپرده نشود . وظیفه دولت پشتیبانی از حرکت فرهنگی و مردمی راهیان نور است و همه دستگاه‌های اجرایی میبایست تمامی امکانات و توان خود را جهت رفاه و آسایش هر چه بیشتر زائرین شهدا به میدان بیاورند.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید