معامله قرن این روزها بیش از همیشه سر و صدا به پا کرده است. یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس می گوید امکان ندارد در برابر معامله قرن کوتاه بیاییم و این طرح  حداکثر روی کاغذ اجرا می شود.

یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس تاکید کرد: امروز جهان اسلام بیش از هر روزی نیاز به اتحاد دارد و قطعا اگر در برابر طرح معامله قرن کوتاه بیایم آیندگان ما را نخواهند بخشید.

به گزارش سلام نو، اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با محکوم کردن طرح معامله قرن بیان کرد: دشمنان اسلام به خصوص آمریکا و اسرائیل هیچگاه تصمیم درستی برای مسلمانان نگرفته و نخواهند گرفت. این طرح نیز دشمنی جبهه استکبار را بار دیگر ثابت کرد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه اظهار کرد: معامله قرن بر روی کاغذ باقی خواهد ماند و قطعا به مرحله اجرایی نخواهد رسید. درست است که برخی از سران کشورهای مسلمان منطقه که به آمریکا وابسته هستند با این طرح موافقت کردند اما مردم مسلمان دنیا و آزادی خواهان جهان اجازه نخواهند داد که اسرائیلی‌ها بر مسلمانان حاکم شوند.

نمایند مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اسرائیل با این طرح قصد دارد مناطق اشغال شده را به طور رسمی در اختیار خود درآورد، اما قطعا  این طرح به مرحله اجرا نخواهد رسید. امروز جهان اسلام بیش از هر روز دیگری نیاز به اتحاد دارد. اگر امروز ما کوتاه بیایم آیندگان قطعا ما را نخواهند بخشید.

سلیمی در ادامه تاکید کرد: جهان اسلام باید یکپارچه و متحد علیه اقدامات آمریکا و اسرائیل بایستد و قطعا اجازه اجرایی شدن این طرح را نخواهیم داد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید