مسعود گودرزی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن معامله قرن این طرح را طرحی برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی‌های آمریکا می‌داند.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که طرح معامله قرن برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی‌های آمریکا مطرح شده است گفت: لازم است در چنین شرایطی مسلمانان جهان با اتحاد و همبستگی به کمک مردم فلسطین آمده تا طرح اسرائیلی معامله قرن به شکست کامل منجر شود.

به گزارش سلام نو، مسعود گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا با محکوم کردن طرح معامله قرن گفت: معامله قرن طرحی اسرائیلی است که توسط آمریکا مطرح شده است. پیش از این آمریکا این طرح را با جابجایی سفارتخانه‌اش انجام داد و اکنون ابعاد دیگری از آن اعلام کرده است طرحی اسرائیلی که از حلقوم آمریکایی‌ها بیان می‌شود.

وی افزود: اعلام طرح معامله قرن و برجسته کردن آن برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی‌های آمریکا مطرح شده است آنها می‌خواهند افکار عمومی جهان را تغییر دهند؛ اقداماتی همچون ترور شهید سلیمانی را انجام دادند که اثرات زیادی در کل جهان داشت؛ بعد از آن هم پاسخ نیروهای هوا و فضا سپاه با حمله به پایگاه آمریکا در عراق رسوایی برای آنها به دنبال داشت که آنها می‌خواهند با طرح معامله قرن افکار عمومی جهان را منحرف کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که معامله قرن معامله شکست خورده است گفت: قطعا فلسطینیان و کشورهای منطقه و مسلمانان با این طرح مخالفت کرده و با آن مقابله می‌کند.

گودرزی با یادآوری تاکیدات امام برای همبستگی مسلمانان جهت آزادسازی قدس گفت: در شرایط فعلی لازم است کشورهای اسلامی با همدیگر متحد باشند تا شاهد شکست معامله قرن باشیم قطعا در این شرایط این طرح اسرائیلی با شکست کامل مواجه خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید