فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران در تذکری خطاب به وزیر ورزش نسبت به مهاجرت تعدادی از نخبگان ورزشی انتقاد کرد و خواهان پاسخگویی وزیر در ارتباط با موج گسترده مهاجرت شد.

نماینده مردم تهران نسبت به مهاجرت تعدادی از نخبگان ورزشی انتقاد کرد و خواهان پاسخگویی وزیر ورزش در این خصوص شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیده فاطمه ذوالقدر در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۸ بهمن) مجلس شورای اسلامی با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) ریحانه النبی و اسوه انسانیت، در تذکری شفاهی گفت: با وعده وعیدها رزق سفره‌های یک‌صدهزار کارگر که بین ۲ تا ۱۱ ماه است حقوق دریافت نکرده اند، تامین نخواهد شد. آقای نوبخت، عدم تامین اعتبار صرفاً ۳۵ میلیارد تومانی که سال گذشته قول آن را داده اید، چه توجیهی دارد و چرا تاکنون در این زمینه اقدامی نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای نوبخت بانک‌ها پذیرفته اند که ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار را در صورت تامین وثیقه به کارفرمایان پرداخت کنند، همه پای کار هستند، شما هم به وعده ها وفا کنید.

وی خطاب به رئیس‌جمهور افزود: فقر بیش از نیمی از خانواده‌ها را تهدید می‌کند، این ملت حق داشتن زندگی شرافتمندانه را دارند. اعتراض‌ها را بحق گفتند اما فقط وعده شنیدند، نگذارید با بی‌برنامگی آب در آسیاب بدخواهان ریخته شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین در تذکری خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: آقای سلطانی فر؛ چرا وضعیت طوری شده که نخبگان ورزشی آخرین امید خود را در زیر پرچم غیر جست‌وجو می کنند؟ مهاجرت تعدادی از نخبگان ورزشی چه توجیهی دارد؟

ذوالقدر اضافه کرد: نباید اجازه دهیم در سرزمینی که به برکت افرادی چون سردار سلیمانی سربلند است، با کم‌تدبیری، خسران‌ها وارد شود، لذا وحدت و انسجام ملی تنها راه گذار از این شرایط سخت است.

نماینده مردم تهران بیان کرد: ارجحیت‌های جناحی و انتخاباتی با نادیده گرفتن منافع ملی یقیناً سرمایه‌ها را تخریب و فرصت‌ها را به تهدید تبدیل می‌کند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید