جدول فیلم های پرفروش سینمای ایران در اولین هفته یازدهمین ماه سال ۱۳۹۸ با اضافه شدن دو فیلم «اژدر»، «جهان با من برقص!» نسبت به هفته گذشته تغیرات اساسی نداشته است.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : در جدول میزان فروش منتشر شده فیلم های روز سینمای ایران در اولین هفته یازدهمین ماه سال ۱۳۹۸ با اضافه شدن دو فیلم «اژدر» ساخته رضا سبحانی و فیلم «جهان با من برقص!» ساخته سروش صحت که هفته گذشته اکران شده اند، نسبت به هفته گذشته تغییرات اساسی نداشته است.

از مهمترین تغییرات این جدول نسبت به هفته گذشته می توان به خروج فیلم «سونامی» ساخته میلاد صدر عاملی و اضافه شدن فیلم‌ «اژدر» ساخته رضا سبحانی به این لیست اشاره کرد.

تغییر دیگری که این جدول نسبت به هفته گذشته شاهد آن بود جابجایی دو فیلم «جاندار» و انیمیشن «بنیامین» بود، انیمیشن «بنیامین» ساخته محسن عنایتی توانست با فروش خوب خود با یک پله صعود رتبه پنجم این جدول را که پیش از این در دست فیلم «جاندار» بود را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید :

جدول فروش هفتگی فیلم های سینمای ایران / سونامی در سینمای ایران / هفته چهارم دی ماه ۱۳۹۸

فیلم سینمایی «مطرب» آخرین ساخته مصطفی کیایی همچنان با فروش خوب خود صدر جدول را در دست خود دارد و با در دست داشتن ۱۶۷ سینما همچنان به فروش خوب خود ادامه میدهد، «مطرب» در هفته های گذشته با فروش بالای خود توانست لقب پر فروش ترین فیلم سینمای ایران را که پیش از این در دست سعید روستایی و فیلم «متری شش و نیم» بود را از آن خود کند.

نقد فیلم «مطرب» / فیلم مطرب یک فیلم تمام عیار از سینمای فیلم فارسی است

فیلم سینمایی «زیرنظر» به کارگردانی مجید صالحی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته و رامبد جوان محصول سال ۱۳۹۷ که از تاریخ ۴ دی ۱۳۹۸ اکران خود را در سینماها آغاز کرده است با داشتن بازیگران توانمندی همچون رضا عطاران، امیر جعفری، آزاده صمدی، مهران احمدی و ... توانست پس از گذشت سه هفته از شروع اکران با در دست داشتن ۱۵۳ سالن سینما به فروش کلی ۴،۲۵۸،۲۲۸،۰۰۰ دست یابد و جای خود را در رتبه دوم جدول فروش هفتگی تثبیت بخشد، زیر نظر اولین فیلم ساخته مجید صالحی در سینما محسوب می شود و می تواند شروع خوبی برای این کارگردان محسوب شود.

فیلم سینمایی «جهان با من برقص» اولین فیلم بلند سینمایی سروش صحت محصول سال ۱۳۹۷ که از تاریخ ۱۱ دی ۱۳۹۸ اکران خود را در سینماها آغاز کرده است با داشتن بازیگران توانمندی همچون علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مهراب قاسم‌خانی و ... توانست پس از گذشت دو هفته از شروع اکران با در دست داشتن ۱۲۷ سالن سینما به فروش کلی ۱،۶۰۱،۹۱۹،۰۰۰ دست یابد و رتبه سوم خود در جدول فروش هفتگی را تثبیت بخشد.

فیلم سینمایی «چشم و گوش بسته» نیز همچنان با فروش خوب خود در هفته گذشته کماکان در رده های بالای جدول قرار دارد و نسبت به هفته گذشته تغییر رتبه ای نداشته و همچنان در رتبه چهارم این جدول قرار دارد.

نقد فیلم «چشم و گوش بسته» / چرخش ۱۸۰ درجه کارگردان «چشم و گوش بسته»

انیمیشن «بنیامین» ساخته محسن عنایتی توانست با فروش خوب خود با یک پله صعود رتبه پنجم این جدول را که پیش از این در دست فیلم «جاندار» ساخته  مشترک حسین دوماری و پدرام پورامیری بود را به خود اختصاص داد.

فیلم سینمایی «جاندار» ساخته مشترک حسین دوماری و پدرام پورامیری که برای اولین‌بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و پس از گذشت یک سال از ۲۰ آذر ماه 1398 روی پرده رفته است، توانست پس از گذشت پنج هفته از اکران با دارا بودن ۸۸ سالن سینما با یک رتبه سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه ششم جدول قرارگرفت.

نقد فیلم «جان دار» / فیلمی خوش ساخت با شاخ و برگ فراوان

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» ساخته امیر داسارگر و فیلم سینمایی «۲۳ نفر» ساخته مهدی جعفری نسبت به هفته گذشته تغییر اساسی نداشته اند و همچنان در رتبه های هفتم و هشتم این جدول قرار دارند.

فیلم سینمایی «اژدر» ساخته رضا سبحانی محصول سال ۱۳۹۷ که از تاریخ  ۱۸ دی ۱۳۹۸ اکران خود را در سینماها آغاز کرده است با داشتن بازیگران توانمندی همچون بهاره رهنما، نادر سلیمانی، یوسف صیادی، میرطاهر مظلومی، شهره لرستانی و ... توانست پس از گذشت یک هفته از شروع اکران با در دست داشتن ۵۶ سالن سینما به فروش هفتگی ۹۱،۹۹۷،۰۰۰ دست یابد و رتبه نهم جدول را که پیش از این در دست فیلم «سونامی» ساخته میلاد صدرعاملی بود را از آن خود کند.

فیلم «آشفته گی» آخرین ساخته فریدون جیرانی در این هفته پس از چهار هفته از آغاز اکران با در دست داشتن ۳۰ سالن سینما به فروش کل ۴۵۸،۴۱۸،۰۰۰ دست یافت و نسبت به هفته گذشته تغییرات اساسی نداشته است.

نقد فیلم «آشفتگی» / تلاش نافرجام جیرانی در تولید اثری به سبک سینمای نوآر

فیلم های «کاتی و ستاره» ساخته رضا مجلسی، «قطار آن شب» ساخته حمیدرضا قطبی و «امیر» ساختهنیما اقلیما، که به تازگی اکران شده است، هنوز نتوانسته جای خود را در این جدول پیدا کنند، اما قطعاً در هفته آینده با افزایش تبلیغات و اکران بهتر این سه فیلم جای خود را در جدول فروش هفتگی سینمای ایران پیدا خواهند کرد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید