برای هرکس پیش می آید که پس از مدتی محیط خانه تکراری شود و نیاز به یک تغییر و تحول داشته باشد اما امکان دارد هر تغییر و تحولی هزینه هنگفتی را بر عهده فرد بگذارد و این هزینه های متحمل شده فرد را از تغییرات منصرف نماید.

تزیین دیوار با قاب

نیازی نیست همیشه دیوار های خود را با قاب های گران قیمت تزیین کنید شما می توانید به جای استفاده از تابلو فرش یا قاب های گران معرق کاری و یا هر چیز دیگر به سراغ قاب های کوچک و سفید بروید و در داخل آن عکس های خود را به صورت سیاه و سفید و یا عکسی از کشور مورد علاقه خود ، کتاب محبوب شما ، جمله ای که همیشه دوست دارید جلوی چشم شما باشد تزیین کنید .

قفسه های بلند قدی کم هزینه

نیازی نیست برای زیبایی منزل خود از بوفه های بزرگ استفاده کنید کافیست با مقدار کمی چوب قفسه های کوچک را بسازید و تا سقف خانه آنها را نصب کنید ، این گونه هم فضای کمتری را اشغال می کند هم می‌تواند اتاق شما را بزرگتر نشان دهد .

استفاده از آینه بزرگ در اتاق

با نصب یک آینه بزرگ در اتاق می توانید فضای خانه را بزرگتر نشان دهید .

انداختن قالیچه های رنگی

برای تغییرات کف منزل حتماً نباید تمام فرش های خود را عوض کنید بلکه شما می توانید از قالیچه های کوچک و رنگی که با دکوراسیون منزل شما هماهنگی دارد استفاده کنید . گلیم و جاجیم قالیچه بسیار مناسبی برای روح بخشیدن به فضای خانه می باشد زیرا این قالیچه ها دارای رنگ های بسیار شادی می باشد و می تواند فضای خانه شما را به صورت کلی عوض کند .

قرار دادن کوسن های رنگی بر روی مبل

اگر رنگ قالب فضای شما خنثی می باشد می توانید از کوسن های رنگی بر روی مبل های خود استفاده استفاده کنید ، و در غیر این صورت با عوض کردن کوسن های روی مبل می‌توانید تنوع را در خانه تان ایجاد کنید .

قرار دادن گلدان در در خانه

گلدان بهترین گزینه برای تغییر دکوراسیون منزل می باشد شما می توانید از گلهای با گلدان های رنگی استفاده کنید و به راحتی هر گلدان را متناسب با فضای خانه تان ست نمایید البته گیاه می‌تواند به فضای خانه روح ببخشد .

لازم نیست حتماً از گلدانهای بزرگ برای این کار استفاده کنید کافیست گلدان‌های کوچکی را تهیه کنید و بر روی میز آرایش ، میز توالت ، در داخل آشپزخانه و حتی بر روی میزهای پذیرایی خود قرار دهید.

گیاهانی هستند که نیاز به نور بسیار زیاد نمی باشند و می توان در هر نقطه از فضای خانه از آنها مراقبت نمود . این گونه با یک تیر دو نشان زده اید هم فضای خانه را زیبا کرده اید و هم به دکوراسیون منزل روح بخشیده اید .

صندوقچه های چوبی قدیمی

در خانه هر پدر و مادری حتماً یک صندوقچه قدیمی چوبی وجود دارد به شما پیشنهاد می کنیم آن را از انباری های خانه های تان در بیاورید و هر گونه که دوست دارید تزیین نمایید و در فضای خانه قرار دهید و برای آنکه جاگیر نشود می توانید از صندوق برای نگهداری کاغذ ، دفتر و کتاب هایتان استفاده کنید .

نصب کاغذ دیواری بر روی یک دیوار

لازم نیست تمام فضای خانه را رنگ کنید تا تنوع ایجاد شود کافیست فقط یکی از دیوارهای خود را کاغذ دیواری بزنید تا کاملاً فضای منزل شما عوض شود .

برای خودتان گل بخرید

منتظر نشوید تا کسی برای خانه شما گل بیاورد و یا همسرتان به شما گلی هدیه دهد تا بتوانید از گلدان های خانه تان استفاده کنید! کافیست شما برای بهتر شدن حال خودتان هر از گاهی به خود گل هدیه دهید و این گلها را داخل گلدان در  فضای خانه بگذارید .

رو اندازهای رنگی بر روی مبل

اگر بسیار هنرمند هستید و می توانید با قلاب بافی و بافتنی کار کنید بهتر است دست به کار شوید و رو انداز های کوچک اما خوش نقش و نگاری را بر روی مبل های خود بیاندازید اینگونه مبل خود را از سادگی در آورده اید .

ما در این مطلب ایده هایی را به شما ارائه می دهیم که برای رسیدن به آن نیازی به هزینه کردن زیاد نمی باشد ، با ما در سلام نو همراه باشید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید