سرمربی جدید تیم فوتبال شهرخودرو گفت: چند دستیار را از فیلتر عبور دادیم اما درنهایت دستیار اول من، یک ایتالیایی است.

به گزارش سلام نو، مجتبی سرآسیایی، سرمربی جدید تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در حاشیه تمرین امروز این تیم که با مراسم معارفه او همراه بود، اظهار داشت: «قبل از هر چیزی باید بگویم که به‌عنوان یک سرباز در مجموعه شهرخودرو، انجام دادن کار و فراهم کردن شرایط کاری برایم مهم است و اینکه درنهایت تصمیم بر این شد که من این مسئولیت را بر عهده بگیریم و شرایط به این‌گونه رقم خورد که من سرمربی شوم، من نیز اطاعت امر کردم.

سرآسیابی در ادامه افزود: با تمام وجود و با توجه به پتانسیلی که در تیم وجود دارد امیدوارم که اتفاق خوبی در این مسیر بیفتد البته می‌دانم که کار بسیار سخت است و این چیزی نیست که بخواهیم آن را مخفی کنیم. جا دارد از آقای حمیداوی و هیئت‌مدیره شهرخودرو که تمام و کمال به این حقیر اعتماد کردند تشکر کنم و ان‌شاءالله باانرژی کامل و کمک دیگران و هواداران اتفاقات خوبی را در نیم‌فصل دوم رقم بزنیم.

وی در خصوص کادر فنی و دستیارانی که قرار است به این تیم اضافه شوند گفت: «چند دستیار را از فیلتر عبور دادیم اما درنهایت دستیار اول من، یک ایتالیایی است و با او ارتباط گرفتیم و رزومه او را دیدیم و او را آنالیز کردیم. این مربی شرایطی که ما می‌خواستیم را دارا بود و باشگاه نیز پیگیری کرده و طی ۲، ۳ روز آینده به تیم اضافه می‌شود.

آقای مجتبی صداقت که به‌نوعی بچه این تیم است و زحمت زیادی کشیده است و همچنین داود سید عباسی نیز که کاملاً شناخته‌شده است به همراه یک مربی دروازه‌بان‌ها به تیم ما اضافه می‌شوند. رضا آریانی نیز که از قهرمان‌های رشته دوومیدانی است، کار بدن‌سازی بازیکنان را بر عهده خواهد داشت که امیدوارم به لطف امام رضا (ع) و حمایت هواداران عزیزمان این بار سنگین را باانرژی بالابر دوش بکشیم تا اتفاق خوبی که باید برای استان رقم بخورد، رخ دهد.»

سر آسیایی در مورد نزدیک بودن تفکراتش به یحیی گل محمدی سرمربی سابق شهر خودرو، بیان کرد: «باید از زحمات برادر بزرگ‌تر خودم یحیی گل محمدی، که خیلی چیز‌ها از او یاد گرفتم، تشکر کنم. چراکه زحمت زیادی در طول این‌یک سال و نیم گذشته برای فوتبال این شهر کشید. از کمک‌های او یعنی حمید مطهری، داود فنایی و محمد عسگری و مازیار رحیم‌پور نیز به خاطر تلاش‌هایشان تشکر می‌کنم. آن‌ها اتفاق خوبی در لیگ هجدهم و نیم‌فصل لیگ نوزدهم برای فوتبال استان رقم زدند. مطمئن باشید برای ادامه راه از یحیی گل محمدی مشورت خواهم گرفت. سعی می‌کنم در همان مسیر باشم و البته امکان دارد یک جا‌هایی تفکراتمان با یکدیگر تفاوت داشته باشد. اما با توجه به بازیکنانی که داریم، در مسیری حرکت می‌کنیم که بتوانیم موفق باشیم و خیالتان راحت باشد.»/ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید