مبینا نصیری مجری 30ساله رادیو و تلویزیون متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۶۸ در تهران است، وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی است و سابقه اجرای برنامه های تلویزیونی مشهوری نظیر: «سیمای خانواده»، «صبح بخیر ایران»، «سال تحویل ۹۳»، «امروز هنوز تموم نشده» و ... را بر عهده داشته است.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : مبینا نصیری مجری صدا وسیما در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سلام نو، پیرامون حوادث اخیر گفت: به نظر من نباید مردم در این حوادث دو دسته شوند، امروز موضوع این است که به یکی از سردار های ما حمله تروریستی شده و ایشان به شهادت رسیده‌اند، هرچند که اشتباهاتی صورت گرفته و پروازهای مسافرتی لغو نشده و ... اما نباید با این اشتباه اصل موضوع فراموش شود.

وی در همین راستا ادامه داد:‌ ما نباید موضوعات را با هم قاطی کنیم، انتقام سردار سلیمانی و ناراحتی آن مسئله جای خود دارد و در سوگ عزیزان مسافر هواپیمای اوکراینی نیز نشستن جای خود دارد، همه این عزیزان هموطنان ما بودند و شنیدن این خبر بسیار ناراحت کننده ودلخراش بود، اما مردم نباید اجازه دهند که بین آنها دو دستگی رخ دهد و اجازه مداخله به یک سری از این افراد دهند، زیرا این افراد قصد دارند از این اتفاقات سوء استفاده کنند تا مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهند و خانم افشار نیز یکی از این افراد است، خانم افشار هیچگاه به حرف هایی که خودشان میزنند عمل نمی کنند، همین خانم اولین نفری بودند که از دختران خیابان انقلاب حمایت کرد و دختران مردم را به برداشتن حجاب تشویق کردند، حالا سوال بنده از این خانم این است که شمایی که حالا در یک کشور به اصطلاح آزاد حضور دارید و بازگشت شما به ایران در هاله‌ای از ابهام است، چرا شما حجاب خودتان را بر نمی‌دارید؟

مجری برنامه «امروز هنوز تموم نشده» پیرامون اشتباه تلویزیون در انتشار خبر سقوط هواپیما اذعان کرد: به نظر بنده تلویزیون به دلیل عدم اطلاع رسانی کامل کاش همانند مسئولین موضع در حال بررسی را می‌گرفت و اینقدر محکم اعلام نمی‌کرد که امکان برخورد موشک وجود ندارد و حالا بیاید حرف خود را نقض کند و اعتماد مردم به رسانه سلب شود.

وی در خصوص استعفای دو مجری و اعلام عدم همکاری با تلویزیون اظهار کرد: بنده نمی‌دانم خانم صبا راد و خانم زهرا خاتمی راد چرا این تصمیم را گرفتند، گاهی اوقات این تصمیمات شخصی و هیجانی است و گاهی هم پشت این تصمیمات تفکری نهفته است و به صورت کلی صحبتی که بین همکاران بود این بود که کاش حرفه‌ای‌تر با این قضیه برخورد می‌شد.

مجری برنامه «صبح بخیر ایران» در پایان خاطرنشان کرد: به نظر بنده کاش مردم این مسائل را کنار بگذارند و در کنار یکدیگر همانند تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی متعهد با هم بمانند و به صحبت‌های رییس‌جمهور آمریکایی که دیروز اعلام می کند بنده در کنار مردم ایران هستم اعتماد نکند، او فردی است که در هفته گذشته تصمیم به نابودی ۵۲ نقطه فرهنگی کشور گرفته بود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید