جواد نوروزبیگی تهیه کننده ۵۳ ساله سینمای ایران متولد ۳ فروردین ۱۳۴۵ در  تهران است، وی تهیه کنندگی فیلم های شاخصی نظیر : «مارموز»، «سلام بمبئی»، «پستچی سه بار در نمی‌زند»، «یک وجب از آسمان» و ... را در کارنامه کاری خود دارد.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : جواد نوروز بیگی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار سلام نو، پیرامون حضور فیلم «خون شد» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: پیرو بیانیه ای که دیشب بنده منتشر کردم فیلم «خون شد» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با قدرت حضور خواهد داشت و فقط آقای کیمیایی اختیار بخش کارگردانی را دارند و ما به احترام وی قبول کردیم که بخش کارگردانی را از داوری جشنواره  خارج کنیم و فیلم «خون شد» فقط در این بخش داوری نخواهد شد، اما در مابقی بخش‌ها مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.

وی در همین راستا افزود: فیلم «خون شد» فیلم بسیار خوبی شده است و طبق نظر آقای کیمیایی جزء ۵ فیلم برتر وی هستند و مطمئن هستم مردم این فیلم را دوست خواهند داشت.

بیشتر بخوانید :

۱۰ فیلم جنجالی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر / فیلم «خون شد»

تهیه کننده فیلم «خون شد» در خصوص سختی های تولید این فیلم اظهار کرد: در کنار آقای کیمیایی کار کردن اصلاً سخت نیست و در کنار وی قرار گرفتن سراسر لذتبخش است و ما هرگز مشکل اجرایی با هم نداشتیم و کار را به جلو بردیم و حدود دو ماه فیلمبرداری کار در تهران و سواد کوه زمان برد.

وی در خصوص حضور سایر فیلم هایش در جشنواره اظهار کرد : امسال دو فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهم داشت، اولی فیلم «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی که در بخش مسابقه  است و دیگری نیز فیلم «کشتارگاه» به کارگردانی آقای عباس امینی را در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر خواهم داشت.

تهیه کننده فیلم «ملبورن» در پایان درخصوص سایر فعالیت های تهیه کنندگی اش و کارهای آماده اکران خاطر نشان کرد : فعلاً فعالیت خاصی ندارم و در حال حاضر تمرکزم بیشتر معطوف به جشنواره است و انشالله پس از جشنواره در مورد کارهای جدید تصمیم خواهیم گرفت و دو فیلم «مهمان خانه ماه نو» به کارگردانی «تاکفومی تسوتسویی» کارگردان ژاپنی که محصول مشترک ایران و ژاپن است و همچنین فیلم «سراسر شب» ساخته فرزاد موتمن است که به زودی در گروه آزاد اکران خواهیم کرد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید