اسحاق جهانگیری در پیامی در پی شهادت سردار سپاه گفت: شهادت او مثل زندگی‌اش مایه همبستگی و قوام هر چه بیشتر ملت ایران است و آمریکا بازنده این بازی خطرناک در منطقه خواهد بود.

در پی شهادت سردار سلیمانی اسحاق جهانگیری در پیامی با بیان اینکه نام سردار سلیمانی لرزه بر اندام دشمنان استقلال و آزادی ملت‌های مسلمان می‌افکند و به همه حقیقت جویان و حق طلبان محروم و تحت ستم امید و آرمان می‌داد، افزود: شهادت او مثل زندگی‌اش مایه همبستگی و قوام هر چه بیشتر ملت شریف ایران و همه جوامع مظلوم و مقاوم منطقه و آزادگان سراسر جهان خواهد بود.

به گزارش سلام نو، متن کامل پیام معاون اول رییس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر بسیار عزیز سردار سرافراز و فروتن قاسم سلیمانی فرمانده شجاع سپاه قدس با هدف گیری و برنامه ریزی جنگ طلبانه دولت ترامپ به شهادت رسید. او فرزند رنج و تقوا و ایثار و قهرمان ملی در همه جبهه های دفاع مقدس و مبارزه با تروریسم بود. در زندگی مثل شهیدان زیست و هیچ گاه از مرگ نهراسید. نامش لرزه بر اندام دشمنان استقلال و آزادی ملت های مسلمان می افکند و به همه حقیقت جویان و حق طلبان محروم و تحت ستم امید و آرمان می داد.

شهادت او مثل زندگی‌اش مایه همبستگی و قوام هر چه بیشتر ملت شریف ایران و همه جوامع مظلوم و مقاوم منطقه و آزادگان سراسر جهان خواهد بود.

این شهادت افتخارآمیز و انگیزه بخش را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همه انقلابیون منطقه و جهان و خانواده سر بلندش تبریک و تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای ملتی که چنین فرزندانی در دامان خود پروراند و برای رهبر فرزانه ای که چنین یاورانی را پرورش داد عزت و سربلندی هر چه بیشتر آرزو می کنم. اطمینان دارم که جنایت کاران جنگ افروز آمریکایی بزرگ ترین بازندگان این بازی خطرناک در منطقه خواهند بود و به یقین رهروان راه او با تدبیر و دوراندیشی آتش جنگ، تروریسم و تفرقه را از منطقه دور خواهند کرد.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور

/ایسنا

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید