کرم پودر یکی از لوازم آرایشی بسیار اساسی برای خانم ها می باشد که زیبایی یک آرایش را می‌تواند چند برابر کند اما اگر بتوانید از آن درست استفاده کنید می توانید هم به پوست خود آسیب نزنید و هم زیبایی و آن را صد چندان کنید .کرم پودر تنها برای افرادی که بر روی صورت خود و جوش دارند مفید می باشد بلکه برای همه خانم ها با داشتن هر نوع پوست ضروری است و موجب پوشاندن عیوب جزئی صورت می شود قطعا می تواند در مقابل اشعه های مضر آفتاب از پوست محافظت کنند.

کاربرد کرم پودر بسیار وسیع می باشد اما نکاتی ضروری و بسیار مفید وجود دارد که باید به آن توجه کرد.

کرم پودر با رنگ مناسب انتخاب کنید

انتخاب کرم پودر با رنگ طبیعی به معنای بی رنگ یا طبیعی می باشند گفته می شود این نوع از محصولات اصولاً دارای رنگ‌های سایه مانندی از صورتی هلویی نارنجی خاکستری و مسی ندارند زیرا اگر شما از سایه رنگی استفاده نمایید موجب می شود که صورتتان مصنوعی به نظر برسد و انگار که بر صورت خود ماسکی گذاشته‌اید و در هنگام خرید حتما به این مورد توجه کنید. به تبلیغاتی که شرکتهای تولیدی درباره محصولات خود می‌کنند و عملکرد محصولات خودشان را بیان می‌کنند توجه نکنید زیرا این افراد اصولاً اغراق می نمایند و به این مورد توجه داشته باشید که پایه و اساس پوست شما با توجه به اطلاعاتی که بر روی کرم پودر درج شده است باید با آن یکی باشد.

به عنوان مثال اگر شما از یک فون زیرسازی برای پوست های چرب استفاده کنید نمی توانید انتظار داشته باشید که پوست شما همیشه مات باشد و یا اگر شما پوست خشکی دارید نمی توانید این انتظار از کرم پودر داشته باشید که پوست شما همیشه مرطوب باشد. پس در مرحله اول برای انتخاب یک کرم پودر مناسب پوست شما باید توجه کنید که طیف رنگی آن خنثی باشد و فن های زیر سازی که دارای رنگ های طبیعی هستند موجب می شود آرایش شما را طبیعی نشان دهد و یک زیبایی ذاتی به پوست شما بدهد و موجب شود اینطور جلوه کند که شما میزان بسیار زیادی لوازم آرایش بر روی صورت خود زده اید.

پوشش دهی کامل

هنگامی که شما کرم پودر خود را به صورت میزنید باید توجه کنید که در مکانی قرار گرفته اید که نور طبیعی وجود دارد پس در مرحله اول پوست خود را قبل از زدن کرم پودر تمیز کنید سپس در مکانی که دارای نور طبیعی می باشد کرم پودر خود را در همه جای صورت پخش کنید و فراموش نکنید  پشت لب و اطراف چشم و خط مو از قلم نیفتد حتی پیشنهاد می شود. اگر شما دارای پوست خشکی هستید قبل از زدن کرم پودر سرم مرطوب کننده و یا ژل به صورت خود بزنید تا فون زیر سازی بر روی صورت شما کاملاً بنشیند و اگر هم دارای پوست چربی هستید حتماً قبل از زدن کرم پودر از تونر مناسب برای شستن صورت خود استفاده نمایید.

به اندازه کرم پودر بزنید

اگر بیش از حد  پودر را به صورت خود بزنید نه تنها پوشانندگی خوبی به شما نمی دهد بلکه چهره شما را غیر طبیعی و ناخوشایند جلوه می‌دهد پس توجه کنید که استفاده به اندازه از محصولات آرایشی زیبایی شما را چند برابر می کند اگر کرم پودری را به میزان زیاد بزنید قطعاً نمی‌تواند به شما این نتیجه را بدهد که عیوب صورتتان را بهتر می پوشاند.

کرم پودر را به گردن خود نزنید

بعضی از افراد به خاطر دو رنگ شدن صورت و پوست گردنشان میزانی از کرم پودر را به گردن خود می زنند اما این کار بسیار اشتباه می باشد و شما باید از محصولی که مخصوص گردن می باشد استفاده کنید و فون مخصوص گردن را تهیه نمایید .رنگ پوست صورت معمولاً با رنگ‌گردن تفاوت دارد و نمی‌تواند کرم پودری که به صورت زده میشود برای گردن هم استفاده نمود

پوشش دهی نامناسب فون زیر سازی

ممکن است که در همه جای صورت شما پخش نشود و اگر این اتفاق بیفتد سایه روشن در روی پوست شما ایجاد می شود و همچنین درصورتی که از فون زیر سازی به میزان زیادی استفاده نمایید هم این اتفاق رخ می‌دهد و موجب می‌شود چهره شما را تحت تاثیر قرار دهد و زیبایی آرایش شما را بکاهد پس در نظر بگیرید که همه جای صورت خود را با دقت بزنید و همچنین از زیاده‌روی در زدن کرم پودر روی صورت خود پرهیز نمایید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید