نماینده مردم اردکان در نشست مجمع نمایندگان یزد بیان کرد رونق تولید و اشتغال و ایجاد آسایش و آرامش مردم در استان باید با جدیت دنبال شود. 

به گزارش سلام نو، نماینده مردم اردکان گفت : بودجه یک سند مالی است ولی با شرایط امروز کشور در عرصه ملی و بین المللی، رویکرد سیاسی هم گرفته است. نباید برای افزایش درآمدها، سریع به سراغ جیب مردم برویم.

محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس در نشست مجمع نمایندگان یزد با استاندار و مدیران بودجه و اقتصادی استان برای بررسی لایحه بودجه ۹۹ با تمرکز بر استان یزد گفت: رونق تولید و اشتغال و ایجاد آسایش و آرامش مردم در استان باید با جدیت دنبال شود. همیشه بر ایجاد ظرفیت‌های درآمدی برای استان تاکید دارم که قانون مالیات ارزش افزوده و یک درصد فروش معادن از جمله این اقدامات بود ولی عدم بهره گیری کامل از این ظرفیت ها،جای گلایه دارد.

نماینده اردکان با انتقاد از مسئولان استان و با اشاره به اینکه اطلاع رسانی صادقانه و شفاف به نمایندگان از جمله درخواست‌های ما از دولت بود ، تاکید کرد: اولین سالی است که می‌بینم هیچ پیشنهادی از استان برای پیگیری بودجه در کمیسیون های تخصصی ارجاع نشده است. تعامل دستگاه های بودجه‌ای و اقتصادی استان با نمایندگان باید بیشتر و موثرتر باشد.

تابش در پایان تاکید کرد: ارائه کاستی های بودجه۹۹ و پیشنهادهای استان توسط دستگاه‌های مرتبط نباید دیرهنگام و به عنوان یک رفع تکلیف تلقی شود.

/ایلنا

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید