دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: برای پیشبرد گام دوم انقلاب، امروز مجلس نیازمند نمایندگان انقلابی مانند اولین دوره مجلس است.

به گزارش سلام نو، اولین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران  و جلسه نهایی دهمین سالگرد مراسم یوم الله نهم دی ماه با حضور کلیه اعضا عصر سه شنبه سوم دی ماه در محل سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

در این جلسه اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی طی سخنانی اظهار کرد: ایام الله از شعائر اسلام وانقلاب است و همه باید برای هر چه باشکوه‌تر برگزاری این ایام تمام تلاش خود را به کار ببندیم، زیرا که پاسداشت این ارزش ها وظیفه هر نیروی انقلابی و ایرانی است.

عضو موسسه جامعه زینب(س) با اشاره به پیام حضرت امام خمینی (ره) درسال 56 به یاران انقلاب اسلامی مبنی برمقاومت دربرابر رژیم ستم شاهی خاطر نشان کرد: امام در آن پیام فرمودند که به طرفداران این رژیم بگویید که ریشه خبیثه حکومت پهلوی در خارج آب قرار دارد و این حکومت به زودی نابود خواهد گشت.

نماینده دوره‌های دوم وهشتم مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: پایه تبلیغات اسلامی در همان اوایل انقلاب با شعارهای جدید شکل گرفت و همین امور فرهنگی در پیشبرد اهداف و تکمیل نهضت بسیار موثر بود.

بادامچیان با اشاره به شروع گام دوم انقلاب اسلامی افزود: با حمایت رسانه ملی و استفاده از فضای مجازی و ارائه راهکارهای فرهنگی و تهیه اقلام تبلیغی جذاب، مفید و استفاده از جوانان در برگزاری مراسم می توان مخاطب بیشتری را جذب مراسمات انقلاب کرد.

وی با اشاره به  تشکیل گروه‌های فرهنگی وهنری برای سرودن و بکارگیری شعارهای نو و جذاب در مراسم اظهار کرد: باید ذائقه و نیاز مخاطب را سنجید و با شعارهای جدید و آهنگین و تکرار آن نسبت به جذب حداکثری مردم برای حضور اقدام کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی در میان کشورهای دنیا و سفر رئیس جمهور ژاپن درسال جاری به ایران و دیدار با رهبری، خاطر نشان کرد: در آن دیدار که رئیس جمهور ژاپن با هماهنگی رئیس جمهور آمریکا به ایران سفر کرد پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر اقتدار بی نظیر ایران اسلامی به جهانیان ثابت شد.

وی از تلاش‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم انقلاب تقدیر و تشکر کرد و همچنین انتخابات پیش روی مجلس را از حساس ترین انتخابات های جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز مجلس نیازمند نمایندگان انقلابی مانند اولین دوره مجلس است.

بادمچیان در پایان سخنان خاطر نشان کرد: چون اول مجلس است که در گام دوم انقلاب شکل می گیرد و باید مردم هوشیارانه انتخاب کنند./ ایسنا

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید