نایب رییس مجلس با بیان اینکه باید با مردم صادقانه صحبت کرد، گفت: اگر بخواهیم با روش قبلی مشکلات را حل کنیم کاری از پیش نمی‌بریم باید با تغییر نگاه مان با مردم صادقانه صحبت کنیم.

به گزارش سلام نو، «مسعود پزشکیان» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی  عصر سه شنبه،  پیش از رونمایی از تولید انبوه محصولات ایران خودرو با موتور یورو ۵، گفت: اگرچه تحریم های آمریکا ظالمانه بود، اما می توان آن را نعمتی برای کشور محسوب کرد زیرا این تحریم ها موجب می شود روی پای خود ایستاده و به دنبال قطع وابستگی باشیم مادامی که ایران به سایر کشورها وابسته است زورگویی های آن ها ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: اقداماتی که ایران خودرو انجام داده نشان داد مدیریت جوان در کشور می تواند یکی از اصول اساسی در برون رفت از وضعیت کنونی اقتصادی باشد، اگر بخواهیم مشکلات کنونی را با روش های قبلی حل کنیم، نه تنها نمی توانیم به دستاوردی دست یابیم بلکه باید با تغییر نگاه به اهداف برسیم.

وی اظهار کرد: تحریم به مردم فشار زیادی وارد کرده است اما اگر دست به دست هم دهیم می توانیم از سختی ها عبور کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، گفت: قطعا انسان بدون سختی نمی تواند به هدفی برسد اگر بخواهیم با فروش منابع و نفت درآمد کسب کنیم انتهای آن چیزی جز سراب به دست نمی آوریم باید با تلاش و کوشش نیازهای موجود را رفع کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطع وابستگی با تولید قطعات موردنیاز خودرو اقدامی قابل تقدیر است، اضافه کرد: می توان با بهره گیری از ظرفیت دانشگاه ها و دانشجویان و استفاده از عقل جمعی وضعیت را بهبود بخشید.

پزشکیان ادامه داد: بارها در دیدار با مسئولان کشور مطرح کردم که باید مردم صادقانه رفتار کنیم و با تغییر رویکردها مشکلات را حل کنیم.

وی بیان کرد: نباید مشکلات را به گردن یکدیگر انداخته و به دنبال مقصر باشیم. نمایندگان در تلاشند تا با تمام تلاش خود کشتی کشور را از طوفان کنونی عبور دهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید با برچسب هایی مانند بی عرضگی زحمات افراد را نادیده گرفت بلکه باید با حمایت و پشتیبانی از یکدیگر به راهکارهای اساسی برای حل مشکلات کشور دست یافت/ خانه ملت

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید